Canneff - Česká konopná kosmetika

Ke konci května se konalo oficiální představení nové kosmetické značky s názvem Canneff. Psala jsem o něm mimochodem tady. Ve všech produktech najdete 100% přírodní cannabidiol, který se kombinuje s dalšími aktivními látkami, čímž působí pozitivně na pokožku.

Cannabidiol je v kosmetice stále více žádaný a naprosto chápu proč. Je vhodný pro všechny typy pokožky. Ocení ho aknózní pleť, suchá, citlivá a samozřejmě je vhodný i pokud Vás trápí jakékoliv jiné neduhy. Konkrétně tuto značku velmi ocení citlivá pokožka a pleť, která nesnese parfemaci a potřebuje něco jemného.

CBD Denní krém
Na pleťové krémy jsem se těšila vůbec nejvíce, ty testuji fakt ráda a to i přesto, že si musím dávat bacha na složení. Kromě cannabidiolu obsahuje kyselinu hyaluronovou, která zpevňuje pleť a rostlinné ceramidy z rýže vyhlazují jemné vrásky. Dále najdete ve složení avokádový olej a máslo karité, vitamíny E a C.

Krém má zvláštní konzistenci. Ta je krémová, ale zároveň krém působí trochu gelově a ač nezanechává žádný mastný film a jednoznačně je lehoučký, tak přesto působí hutně. Všechno si to šíleně protiřečí, ale je to tak. 

Super se tedy roztírá, do pleti se ihned vsákne bez mastného pocitu či lepivého filmu. Není problém nanést vlastně hned make-up. Je bez parfemace a na pleti strašně moc příjemný. Hydratace je skvělá, pleť mám ve výborném stavu, žádné suché šupinky či podráždění. 

CBD Noční krém
V nočním krému najdete spoustu skvělých účinných látek jako například kmenové buňky z kostivalu, kyselinu hyaluronovou, jojobový, arganový a mandlový olej, které zvláčňují a vyživují, zklidňující bavlníkové máslo, vitamín E a extrakt z mořských řas.

Krém slibuje hloubkovou výživu, rozjasnění, zjemnění a zpevnění. Tady už je textura čistě krémová, ale opět si budu lehce protiřečit. Krém je hutnější, ale nepůsobí nijak těžce, právě naopak. Výborně se roztírá, nezanechává žádný mastný film na pleti a uživatelsky je stejně jako denní krém příjemný.

Nejen že pleť super vyživuje a udržuje ji ve výborném stavu, ale pěkně ji i zklidňuje, když je potřeba. Pleťové krémy rozhodně můžu s čistým svědomím doporučit suché a citlivé pleti, rozumí si s ní na jedničku.

CBD Tělové mléko
Tělové mléko obsahuje spoustu olejů (konopný, mandlový, avokádový a jojobový), bambucké máslo, kyselinu hyaluronovou a ovesné proteiny, které mají zklidňující účinky. Pokožka by měla být hladší, jemnější a zklidněná.

Mléko je pro mě moc milým překvapením. Mléko je hodně lehoučké a dost řídké, takže jsem od mléka zas nečekala kdovíjakou hydrataci a to jsem se spletla. Dobře se roztírá, do pokožky se výborně zapracovává a nezanechává lepivý ani mastný film.

Pokožka je bezvadně vyživená, na mléko neskutečně dobrá hydratace. Pravda, to složení mi to mohlo napovědět. Oceňuji, že opravdu zklidňuje podrážděnou pokožku, například po holení je to něco úžasného, pokožka nestihne ani začít štípat.

Ještě zmíním balení, víčko se neodšroubovává, pouze se pootočí a mléko vytéká tou malou dírkou, tím, jak je řídké, tak to jde. Ale, asi hned po dvou použitích se dírka ucpala a musela jsem celé otevírat, protože se mi již nepovedlo zprovoznit. 

CBD Krém na ruce
Krémík má malé praktické balení o 30ml, což nějakou dobu vydrží, ale zároveň ho nebudete mít roky a v kabelce nezabere moc místa, takže značka ideál. Obsahuje skvalan, který vytváří ochranný film, ovesný protein zklidňuje a bambucké máslo s konopným olejem se postarají o výživu, zvláčnění a zjemnění.

Výživově mi ale přijde ze všech produktů nejslabší. Pro velmi suché ruce dle mého stačit nebude. Krém má lehkou, řidší konzistenci, která se do rukou během chviličky zcela vsákne, takže fajn i na pracovní stůl. Nelepí, není mastný.

Hydratace tam samozřejmě je, ale pokud fakt máte velmi suché a popraskané ruce, tak to nestačí. Já třeba během používání mám docela velké záděrky, kterých se mi nedaří zbavit ani pravidelným používám. Přitom pak stačí sáhnout po jiném krému a je po problému během dne.

CBD Gel
Regenerační gel obsahuje nejvyšší koncentraci cannabidiolu z celé řady. Jedná se o gel, který je určen na lokální péči o suchou, podrážděnou a citlivou pokožku. Kromě cannabidiolu v něm najdete hydratační skvalan, který navíc zvyšuje pružnost a jas pokožky. Konopný olej zklidňuje a hydratuje.

Gel je hodně hustý a na pokožce vytváří jakoby efekt druhé kůže, čímž ji pomáhá rychleji zklidnit a regenerovat. Pokud Vás trápí různé neduhy pokožky, tak určitě podobné regenerační gely znáte, jsou to vynikající pomocníci.

Dá se použít na rty, lokty, klouby a pak samozřejmě na jiné suché či podrážděné části těla. Jelikož jsem šikovná, tak používám třeba na spáleniny a pomáhá i na ekzém. Tohle je fakt něco, co se v žádném domě neztratí. Je to maličký, je to drahý, ale stačí toho opravdu maličko.

Moc děkuji Canneff za poskytnutí produktů k recenzi. 

Už jste zaznamenaly Canneff?
Zaujala Vás kosmetika?

18 komentářů:

  1. Značku jsem zaregistrovala na Instagramu a věřím, že konopná kosmetika je super. Má ji stále víc značek, tak na tom něco bude. Zaujal mě ten gel, jsem teď hodně po dovolené vysušená, tak by se mi hodil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super hydratační je i to mléko, pro suchou pokožku fakt super značka :)

      Vymazat
  2. Značku neznám, celkově jsem nic z konopné kosmetiky zatím nezkoušela. Líbí se mi ty pleťové krémy a gel, mám takovéhle univerzální produkty ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naopak většinou nevím, na co pořádně je použít :D

      Vymazat
  3. Shodou okolností dnes také budeme zveřejňovat článek :D my jsme si ty krémy hodně oblíbily! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas to tak pěkně vyjde, že si to čtenáři v jeden den přečtou všude :D

      Vymazat
  4. Značku moc neznám, ale líbí se mi krém. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povedla se a jsem zvědavá, zda se bude rozšiřovat :)

      Vymazat
  5. Na první pohled mě zaujala, ale dost mě odradil obsah silikonů v krémech.. škoda :/

    RECENZE MANUFAKTURA: NOVÁ PIVNÍ ŘADA (+SROVNÁNÍ S PŮVODNÍ VERZÍ)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda no :-/ Ve složení se nijak nevyznám, hlídám si jen složky, na které mám alergické reakce.

      Vymazat
  6. Značku neznám, ale zaujaly mne krémy - jak recenze, tak i balení.

    OdpovědětVymazat
  7. Značku nepoznám, ale celkově se mi tato kosmetika zamlouvá.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Značku znám a nějaký ten pátek používám, dostala jsem noční a denní krém a k tomu ještě krém na ruce, musím říct, že po prvním týdnu používání se stali mými oblíbenci, krémy se všechny skvěle vsáknou do pleti, hydratují a nevytvářejí mastný film! vřele doporučuji:) je mi sympatické i to, jak se firma snaží produkty dělat co nejvíce přírodní, silikony to asi obsahovat musí aby kosmetika měla dobrou texturu, ale samozřejmě nejsem žádný expert.

    OdpovědětVymazat
  9. Značku také znám a jedině mohu doporučit. Nedávno jsem však vyzkoušela úplně novou a to jménem CIBDOL. Nevím, zda ji znáte, ale určitě stojí za vyzkoušení holky :) Odkaz na ni vám pošlu tady, pokud se mi to povede nějak rozumně vložit. odkaz

    OdpovědětVymazat
  10. Taky v poslední době používám konopnou kosmetiku. A dala jsem se i na CBD oleje a květy. Namísto klasického kouření jsem si ale pořídila vaporizér, který je pouze odpařuje, a tak se člověk vyhne těm škodlivinám z kouře.

    OdpovědětVymazat
  11. My ji máme rádi doma oba dva s manželkou. Já jsem si ještě oblíbil CBD květy prodej. Je to lepší než cigarety. A pak jsou taky super šampony s CBD nebo i THC. Normálně mi potom zhoustly vlasy a to jsem byl skoro plešatý. No, mám kamaráda, který už sondoval, jak se mi to povedlo. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...