Rexona - Antiperspirant Maximum Protection Stress Control

Léto je sice stále v plném proudu, ale tropů už se asi nedočkáme, což mě docela i mrzí, protože jsem je všechny strávila v práci a tím pádem si je vůbec neužila. Co mě štve ale nejvíce, tak méně světla. V devět večer už je zase tma a ráno to pomalu také přestává být ono, chjoo.

Již několik let je Maximum Protection od Rexony asi vůbec nejoblíbenější antiperspirant díky svým opravdu dobrým účinkům. Já už měla dvě verze a loni a letos jsem měla otevřenou verzi Stress Control, od které jsem čekala ještě lepší výsledky.

Antiperspirant bojuje proti pocení a nepříjemnému zápachu. Díky krémové konzistenci má absorbovat přebytečný pot, ale zároveň díky hydratačním složkám nevysušuje. Též slibuje oblečení bez bílých skvrn.

Maximum Protection používám vážně jen v těch největších tropech, protože jinak mi to přijde jako zbytečně silný antiperspirant, u kterého není každodenní používání zrovna dvakrát dobré a zdravé, i přesto, že oficiální popis zní, že je na každodenní použití vhodný.

Konzistence je opravdu krémová, dobře v podpaždí klouže a v podstatě ihned zaschne. Moc oceňuji, že opravdu mi oblečení nešpiní, za to velké plus. Co je naopak mínus, že má tendence štípat. Ne okamžitě po aplikaci, ale během pár minut mě začne podpaždí štípat a i když to není nic hrozného a hned to přestane, tak zkrátka štípe. Ale nemám podpaždí podrážděné či tak, to vůbec ne.

Funguje výborně, i po celém tropickém dni je stále cítit jen vůně antiperspirantu. Je ale pravda, že s tímhle nijak extra nebojuji, s čím ale jo, tak samozřejmě s mokrým podpaždím a to pomáhá udržet opravdu suché.

Když už jsem načala vůni, tak ta mi sedí ze všech vyzkoušených variant nejméně. Je dost silná a lehce připomínající čistič.

Používáte Maximum Protection?
Co doporučíte na léto?

14 komentářů:

  1. Já jsem tenhle antiperspirant měla z Glanzboxu. Špatný nebyl, ale přijde mi hodně drahý a jak píšeš - taky mi neseděla vůně. Navíc preferuji spíš kuličkové provedení antiperspirantů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to chytnou v akci no, pak se to dá. Kuličky nepoužívám vůbec, nesnesu ten mokrý pocit, preferuji právě tuhé verze.

      Vymazat
  2. Jednou jsem ho a byla jsem hodně spokojená a vydržel dost dlouho při každodenním použití. I za tu vyšší cenu bych řekla, že stojí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi celkem dlouho vydrží, stačí ho trošku :)

      Vymazat
  3. Během roku si vystačím s běžnými antiperspiranty, ale na letní parna jsem nepoznala nic účinnějšího. Tuhle parfemaci jsem měla a taky mi moc nesedla.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi tahle parfemace moc nesedla, jinou jsem zatím nezkoušela. Používám též jen ve velkých vedrech, jinak si vystačím s deodorantem.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ho měla jednou, ale už je to pár let na zpět a zas tolik mě neoslovil, je také pravda, že já se tolik nepotím....mohu se prosím zeptat, je lepší ho opravdu nanášet na noc? Jako den předem....? díky díky ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nanáším ráno a funguje i tak. Mně přijde proti srsti si na noc, kdy by se pleť a pokožka měla regenerovat a odpočívat, dávat antiperspirant či něco podobného a tohle je fakt silný a složení rozhodně není nějak šetrný.

      Vymazat
  6. Já popravdě ještě tyto nezkoušela, mám radši produkty od Dove :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dove jsem nezkoušela já, ale obávám se, že takto učiný antiperspirant mít nebude.

      Vymazat
  7. Tak jsem strašně ráda, že po "primadonně" jsem se konečně dostala i na tvůj blog, protože se poslední dobou věnuji spíše Instagramu a v posledních dnech ani to ne... Každopádně jsem zpět v plné síle :-D
    Co se týče Rexony - je to jediná značka kterou používám, protože jak jsi zmínila - je to jediná značka co funguje. Bohužel velké mínus má u mě za obsah hliníku...
    Beru odběr a těším se na viděnou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na instagramu jsem denně a sledujeme se vzájemně, ale vítej :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...