Tangle Teezer - Kompaktní kartáč na vlasy Skinnydip Lovely Llama

Nejsou asi známější kartáče na vlasy než značka Tangle Teezer. Mně úplně ten první boom naprosto minul, když jsem ale pak všude četla, jak bezvadně rozčesávají vlasy, netahají, neničí je a ještě hezky vypadají, tak jsem svůj první objednala a to kompaktní s ovečkou Shaun :D Ano, na tohle já slyším.

Tangle Teezer nabízí spoustu variant. Klasickou original, kompaktní, který má krytku na štětinky a je tedy vhodný na cestování, speciální pro rozčesávání mokrých vlasů, ve tvaru kytičky pro děti, ale i s klasickou rukojetí.

Musím říct, že jsem byla zpočátku hodně zklamaná. Kartáč se špatně držel, vyklouzával, což se mi tedy stává stále a strašně tahal, vlasy škubal, navíc mi přišlo, že se pořádně přes vlasy nedostane a musím brát po tenkých pramenech a zkrátka jsem tu oblíbenost nechápala. Chtělo to ale čas. A teď už mám druhý a totálně boží a nejrozkošnější. Design s lamou není na trhu zas tak dlouho a když jsem ho viděla, tak jsem okamžitě objednávala. Jistě chápete, prostě lama.

Kartáče TT mají štětinky blízko u sebe a jsou rozvržené tak, že se na zacuchaném místě ohnou a rozčešou v podstatě bez škubání. Mají pomáhat uhlazovat vnější vrstvu vlasové kutikuly a výsledkem by měly být zdravé a lesklé vlasy.

Jak jsem psala, když jsem začala můj první TT zkoušet, tak škubal, nebyl na pokožce hlavy příjemný a fakt mi přišlo, že rozčesat s ním vlasy je pracné. Chtělo to ale i čas. I u tohohle druhého nejsou štětinky zpočátku tolik příjemné, ale po několika použitích se asi lehce otupí a nejsou tak ostré.

Už nemám ani pocit, že by špatně rozčesával či škubal, vůbec ne. Jen je to oproti klasickým kartáčům rozdíl a chce si to zvyknout. Češu s ním i mokré vlasy a rozčeše naprosto všechno bez zničení vlasů.

Kompaktní verze obsahuje tedy krytku na štětinky, takže se Vám v kabelce nerozlámou, ale určitě počítejte s tím, že po pár let samozřejmě sem tam nějaká ta štětinka, převážně krajní, zlomená trošku bude. Výborně se čistí, tohle opravdu oceňuji.

Co používáte na vlasy?
Zkoušely jste TT?

10 komentářů:

  1. 👍👏 tak ten je krásný a originální, já mám ten svůj poslední dobou také v oblibě a mám zase Hello Kitty. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu, i za mně vybírají oči a když vidím pěkný obal nebo design..tak jsem ztracená:-D Já mám klasický TT, už několikátý a jak jsem s ním zezačátku taky nebyla nadšená, tak teď už ho nedám z ruky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obyč bych si asi nekoupila, ale těch krásných designů mají tolik :D

      Vymazat
  3. Já kartáče vůbec nepoužívám (jen kulatý na vyfoukání ofiny) - vystačím si se třemi hřebeny s různou hustotou zubů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako fakt? Ten zvládnu použít jen v případě nouze, ale rozčesat tím vlasy dává dost zabrat.

      Vymazat
  4. Jůůů, tak ten je boží!!! <3 Já mam doma od Tangle Teezer dva a od tý doby jinej hřeben nepoužívám. :)


    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...