Hair by Martina | Otevření luxusního salonu

Krásnou neděli!
Dnes si dáme trošku jinačí článek, vlastně úplnou premiéru. Beauty eventy Vám ukazuji, ale tentokrát to bude jiný event. Ve čtvrtek se oficiálně otevřel luxusní kadeřnický salon Hair by Martina a já toho mohla být součástí, čehož si moc vážím a pozvánka na otvíračku mě potěšila.

Hair by Martina se nachází v ulici Preslova 3, blízko Anděla. Salon je nádherný, elegantní, moderní, ale zároveň působí útulně a celý tým salonu byl moc příjemný. Navíc to tam tak nádherně vonělo vší tou vlasovou péčí, krása.

Všechny kadeřnické služby najdete na stránkách a když už si půjdete nechat udělat nové vlásky, můžete využít i manikérku. Salon používá kosmetiku L`Oréal, jen tak pro zajímavost.

I my jsme mohly využít služeb kadeřnice, stříhání ani barvení během akce samozřejmě úplně nešlo, ale co šlo, tak udělat copánky, čehož využila Kája a moc jí slušely, nechat si vlasy natočit či se nechat u vizážistky nalíčit. Při odchodu jsme dostaly voucher do kadeřnictví, takže určitě časem poreferuji, moc se těším na návštěvu.

A protože Vás vždy zajímá hlavně jídlo na akcích, tak Vás o něj neochudím. Jednodhubky byly dobré a rozmanité, otevření chce zapít, tak welcome drink hned na úvod a po celou dobu hrála výborná hudba, kterou měl na starost DJ. Akce byla spíše taková rodinná a zdálo se, že jsou pozvané spíše kamarádky a věrné zákaznice, což bylo hezké a takové osobnější.

Já Martině a celému jejímu týmu a hlavně tedy kadeřnictví přeji mnoho spokojených zákaznic a hodně úspěchů, ať se daří. Pokud by Vás zajímal instagram, tak můžete sledovat tady.

Jak často chodíte ke kadeřnici?
A zajdeme i k někomu novému? 

16 komentářů:

  1. Krásnou neděli přeji ☺, super tip, díky za něj, mám to navíc i blízko.....♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to občerstvení vypadá víc než lákavě a i salon samotný na mně z fotek působí moc hezky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, chodím ideálně jednou za 4 týdny, v horším případě jednou za pět týdnů. Už několik let chodím k jedné a té samé a jsem spokojená. Jinam bych už nešla. Moje vlasy jsou v rámci možností v pohodě, např. už několik let neřeším třepící se konečky, protože to není třeba:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, úplně se teď stydím při představě, jak často/nečasto chodím já :D

      Vymazat
  4. Vypadá to moc krásně, i jídlo ale i květiny!

    OdpovědětVymazat
  5. Já chodím ke kadeřnici podle potřeby, tj když už začínají být vidět odrosty. Držím se jednoho kadeřictví, ale střídám občas kadeřnice, podle jejich a svých časových možností.

    OdpovědětVymazat
  6. Koukam, ze o vas bylo krásně postaráno. 😍 Jinak ke kadeřnici chodim asi o dva mesice pozdeji nez bych potřebovala. Nestiham to 😂jsem líná se objednat

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem tak naštvaná, že mě tam ty hnusný bacily nepustily! Muselo to být skvělý ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...