Catrice - Made To Stay Make-Up

Konec měsíce, tak si dáme ještě jednu recenzi a od víkendu začnou zas klasické statistiky. Mám doma teď docela dost dekorativky, která čeká na vyzkoušení či rovnou na recenze, takže se určitě máte na co těšit.

Když se řekne Catrice, tak si určitě každý vybaví make-up HD Liquid Coverage, který většina miluje. Já bohužel mezi ně nepatřím, mě docela vysušoval, takže jsme si zrovna do noty nepadly, ale který jsem si zamilovala, tak Made To Stay make-up. Ve stojanu už ho bohužel nenajdete, ale kdyby jste na něj někde natrefily, tak si dáme recenzi.

Make-up je voděodolný, slibuje dlouhotrvající výdrž, výbornou krycí schopnost. Měl by mít sametově jemnou texturu a matný finiš. Prvně vychválím odstín, 010 Nude Beige mi sedl naprosto dokonale, vyloženě barva mé pleti v době, kdy nejsem opálená. V podstatě nebyl vidět rozdíl, kde make-up je a kde ne, jak dokonale seděl.

Voděodolný na 100% není, ale rozhodně nějakou tu vodu vydrží a výdrž má výbornou, i po celém dni, kdy si na obličej docela sahám, nebo mi po něm ťapká dítě, tak mám make-up pryč jen lehce z nosu, jelikož celoročně furt smrkám, ale jinak vypadá fakt jako dobře.

Nesouhlasím s tím matujícím finišem. Makeu-up má docela řídkou konzistenci a poměrně mastnou, takže pro moji suchou pleť úžasná textura, ale tím, že je mastnější, tak rozhodně není matný, spíše sametový bych řekla, a pro smíšenou či mastnou pleť rozhodně nedoporučuji. Pro suchou či normální ale paráda.

Výborně kryje, zakryje fakt vše a nedělá ani dojem masky či jsem neměla pocit, že by pleť pod ním nedejchala. Ovšem nejlépe se mi zapracovával lehce houbičkou, protože měl tendence jakoby ujíždět a mapovat, takže ta houbička zvládala ho líp zapracovat, případně přebytek vcucnout a pak už v pohodě.

Zkoušely jste make-up?
Jaký doporučíte na suchou pleť?

13 komentářů:

  1. Ahoj, tak takový make-up na suchou pokožku z drogérie ráda vyzkouším. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle by pro mně asi nebylo (mastná pleť), tak aspoň vím, že se mu případně mám vyhnout.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento makeup by pro mě nebyl, ale používám právě make-up HD Liquid Coverage, který mi naprosto vyhovuje :)

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě bohužel vysušoval a zvýrazňoval suchá místa.

      Vymazat
  4. Vypadá dobře, asi ho vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě popravdě nijak extra makeupy od Catrice nelákají.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně naopak přijdou poměrně lákavé a nestojí moc.

      Vymazat
  6. Vypadá to moc krásně, je vidět, že ti tahle kosmetika vyloženě sedla :) Já mám skvělé zkušenosti s tímto make-upem. Taky mi sedl perfektně. Teď už tedy ale zhruba půl roku nepoužívám, protože jsem si nechala udělat tenhle permanentní BB.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...