Nákupy a novinky za říjen 2019

Nejen že si všechny novinky zapisuji, abych pak na začátku nového měsíce marně nelovila v paměti všechny balíčky, ale ještě jsem si je začala dávat na jednu hromadu, ale přesto jsem fotku fotila snad na tři pokusy. Buď jsem tam omylem měla ještě něco z minulého měsíce, nebo jsem naopak něco zapomněla.

Kosmetika
Beru zpět to, co jsem psala minule, že by to chtělo skromnější měsíc, dva. Začneme třeba příště, teď to nevyšlo. Po říjnových novinkách to chce už spíše skromnější půl rok. Spotřeba se mi daří, ale je fakt, že zásoby se trošku zase zvětšily. Něco málo jsem pokoupila sama, jednu velkou hromádku tvoří dárečky a zbytek je spousta PR balíčků, které byly opravdu bohaté.

Začnu tedy svými nákupy. Již v září jsem v německém DM kupovala něco z limitky Mr & Mrs Panda, limitka se dostala již k nám a sehnala jsem i zbytek, nebrala jsem jen mýdlo, které mi smrdělo. Na podobné obaly hodně slyším. Antiperspirant Nivea je klasika, kterou kupuji opakovaně. Ranní maska od Havlíkova přírodní apotéka byla jako dárek v Ženě a život, mám rovnou dvě balení, tak to už půjde pořádně zkusit.

Tuhle mega hromadu jsem dostala od Alči, když za mnou přijela do Prahy. Zřejmě už mě do konce roku nechce vidět :D Všechno úžasně voní, hlavně nový sprcháč Dermacol je doslova k sežrání. Asi se celou zimu budu zahřívat ve vaně, abych trochu zdělala všechny produkty do vany, co doma mám. Svíčka také má moc povedenou vůni.

Tohle je ještě dáreček ze září, který jsem dostala na otevření kadeřnictví Hair by Martina, ale úplně jsem na taštičku zapomněla při minulém focení. Kromě šamponu, vlasové masky a náramku s krásnými náušnicemi jsem dostala ještě dárkový poukaz na střih a péči, který využiji ke konci měsíce, určitě bych ráda pak poreferovala.

Tahle neuvěřitelná kupa masek mi dorazila na testování a snad na půl roku nebudu mít nouzi. 7th Heaven je známá britská značka, já tedy ještě nic neměla, ale už poctivě zkouším a čeká Vás hned několik recenzí, zatím jsem nadšená, tak uvidíme, jak nadále.

Z rajnehtu.cz jsem si mohla vybrat nějaké podzimně laděné produkty, takže jsem sáhla po podzimních odstínech a na hydrataci tu mám mléko Opi. Recenzi již mám tak nějak sepsanou, takže bude co nejdříve. 

Naprosto boží balíček přišel v říjnu od arome.cz. Na dermokosmetiku SVR jsem se moc těšila, ale z pleťovky jsem dostala silnou alergickou reakci, vyzkoušela jsem jen jednou čistící gel a hydratační booster, na masku už jsem odvahu neměla. V podstatě používám jen sprcháč, takže ani nevím, zda psát článek. Naopak super je Manufaktura a řada Hand Therapy, ta se povedla.

Tohle všechno mi dorazilo z trnd.com, kde jsem se přihlásila na testování Vichy produktů. Již jsem psala recenzi, jsem moc spokojená a z balíčků jsem byla doslova vyjevená. Přišlo mi nejen klasické balení boosteru a nočního krému, ale i spousta vzorků na testování, k tomu ještě taštička s menším balením, kterou dostala mamča, takže nadšené obě. Uznejte samy, tohle je fakt krása.

Astrid představil novu řadu pleťových krémů a to Q10 Miracle, která je určená ženám mezi 30-40 lety. Zkoušet určitě budu, ale bohužel jen noční verzi, jelikož denní kvůli složení nemůžu. Ale testovat bude i mamča, takže článek se časem rozhodně objeví. Tváří této řady není klasicky Tereza Maxová, ale Hana Vágnerová.

Jako poslední tu mám pleťový krém od Bylineo, který je určen pro velmi citlivou pleť. Krém jsem dostala nejen pro sebe, ale i pro Vás, ode dneška si o něj můžete zasoutěžit na mém instagramu, tak mrkněte, Bylineo má výborné krémy.

Oblečení a ostatní
Nejlepší nákupy jsou ty nečekaný. Sice zimní kabátek a kozačky dle mých představ jsem opět nesehnala, ale mám tu rovnou dvoje džíny. Ty s tou krajkou jsou sice na mě trochu moc zdobené, mám raději obyč, ale asi nezaškodí mít ve skříni také něco jiného a byly ve slevě kolem tří stovek. Oboje z New Yorkeru.

Z arome.cz dorazil ještě jeden balíček a to velmi nečekaný, takže vážně moc milé překvapení. Navíc svíčky naprosto miluji a tahle voní krásně. Opravdu povedená, recenze bude na IG a přemýšlím, zda rovnou hodit článek i na blog, co myslíte?

Čím jste si udělaly radost Vy?
Tip, kde koupit delší, nejlépe áčkový kabát?

16 komentářů:

  1. Vichy kosmetika je můj top, její řadu Slow age jsem právě dopotřebovala a už mám připravené nové. A Mineral 89 používám taky.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta hromada!:-) Samé krásné kousky, včetně svíčky a džín, o kosmetice ani nemluvím. Já už v říjnu chtěla šetřit na vánoční dárky, ale neklaplo to, utrácela jsem jak vzteklá:-D

    OdpovědětVymazat
  3. ☺ Nový sprcháč od Dermacolu mě také hodně oslovil ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Na testování Vichy kosmetiky jsem se hlásila taky, ale neklaplo to (asi mám málo followerů). Jinak mne zaujaly krémy od Astridu (i když koukám, že na tuhle řadu už jsem stará). Jinak je to tedy pěkná hromada novinek, jsem zvědavá na spotřebu v dalších měsících

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě to vůbec podle followerů nebrali, alespoň co jsem tak viděla na IG. Astrid zkus i tak, u mě bude testovat i mamča, tak poreferuji :)

      Vymazat
  5. Jo a recenzi na svíčku bych uvítala i tady, IG moc nesleduju (jako žrout času mi stačí blogy ;-))

    OdpovědětVymazat
  6. To je teda pěkná kupa novinek a těch masek :D To koukám, já jsem milovník a zrovna tedy má zásoba pokulhává :D. Peti, rifle s krajkou se mi moc líbí a taky mě zaujala svíčka z arome

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky 7th Heaven mám teď obří zásobu a nemusím kupovat :D

      Vymazat
  7. Asi nutně musím jít prozkoumat vánoční Dermacol :) Zrovna jsem si říkala, že už se těším na sladké zimní vůně. Ještě mám ve sprše zbytek sprcháče Yves Rocher s meruňkou, který se mi k tomuhle období fakt nehodí :D Sice jsem vytáhla ze zásob od YR nějaký vanilkový ještě a pak tělové mléko Dermacol s pomerančem a čokoládou, ale i tak mě láká koupit si něco dalšího. Vím, měla bych dodělávat zbytky bez ohledu na to, jestli se hodí vůně k období, ale... :D Časopisy mám taky dva, takže masku pilně používám, i když jsem ji kdysi už měla a nesedla jsem si z ní na zadek. A pokud se rozhodneš časopis otevřít (což bych se divila, já nakupuju časopisy jen kvůli dárkům), tak článek o jídle pro mozek je moje dílo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, to mě mrzí, časopis letěl do koše bez otevření :D
      Naprosto to chápu, přece se nebudeš na Vánoce sprchovat v nějakém sladkém ananasu :D

      Vymazat
  8. To je teda pořádná nálož novinek! :) Dermacol má pěkný vánoční motiv na ten se musím jít podívat. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...