Balea - Hydrogelové masky na oči

Balea zas letos v létě přišla s hromadou krásných a lákavých limitek. Já se snažím odolávat a spíše redukovat zásoby, než kupovat další a další, i když uznávám, že někdy je vážně těžké nekoupit. Bohužel je ale fakt, že třeba pleťové masky mi přijdou účinné tak půl na půl. Něco je úplně super, něco zas zklame.


Čemu jsem neodolala, tak jsou masky na oči, respektivně polštářky pod oči. Mám hodně suché oční okolí, navíc neustále slzím, takže kromě suchosti je i podrážděné a oční maska mě tedy hodně lákala. Navíc stojí dvacku, což je za mě fajn cena.

U nás v DM měli dvě varianty a to s magnolií a kaktusem, v prodeji by ale měla být ještě i s dračím ovocem. Masky vypadají krásně, jednoduché a eleganí balení a polštářky, které se třpytí.

Růžové obsahují kyaselinu hyaluronovu, extrakt z magnolie a vitamín E. Pokožce kolem očí mají dodat pružnost, viditelně zjemnit a rozzářit. Zelené obsahují hyaluron a kaktusovou vodu, slibují intenzivní hydrataci a rychlou pomoc pro unavený vzhled.

Polštářky jsou hydrogelové a poměrně silné, což není ale na škodu, netrhají se a jakmile je nasadíte, tak dobře drží a nesklouzávají. V balíčku je hodně séra, ale samotné polštářky jsou napuštěné tak akorát a netečou.

Pokud máte podrážděnou pleť či jen přecitlivělou teď ze sluníčka, což po opalování někdy mívám, ale právě proto chci masku, aby zklidnila a osvěžila, jenže tyhle masky začnou ihned docela štípat. Sice se to dá vydržet a po chvilce to přejde, ale příjemné to úplně není.

Pleť není po použití podrážděná, ale vlastně ani nic dalšího. Nevšimla jsem si žádné hydratace, osvěžení či hezčího vzhledu. Bohužel tohle je ten případ, kdy Balea zklamala.

Používáte masky na oči?
Zkoušely jste nějaké letošní limitky?

10 komentářů:

  1. Jak říkáš, u masek od Balea je to půl na půl. Nedávno jsem měla loňské limitky a některé bych si klidně pořídila znovu. Z letošních jsem snad neměla ani jednu. Já narozdíl od tebe odolávám a redukuji zásoby :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. S Balea maskami mám stejnou zkušenost, proto jsem tyhle ani nebrala, bála jsem se, že to bude zase o ničem a tak nějak to na mě i podle Tvé zkušenosti působí.

    OdpovědětVymazat
  3. Podobně jako ty se snažím redukovat zásoby, takže se i snažím do drogerek nechodit :) Letošní novinky od Baley mě tedy míjí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ještě žádné polštářky pod oči nevyzkoušela, ani od Baley ani od jiné značky. Ale zrovna tyhle jsem měla nedávno v ruce, že bych je vyzkoušela. Nakonec jsem je odložila a vidím, že jsem o nic nepřišla.
    A souhlasím, že všeobecně jsou masky od B. tak napůl - něco fajn, něco propadák.

    OdpovědětVymazat
  5. Hydrogelovky od Baley jsou fajn, ale spíš na celý obličej. Tyto pod oči jsem nezkoušela, lepší asi od Gabriella Salvete :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...