Tip na výlet: Poděbrady

Toto lázeňské město je proslulé nejen léčivými prameny, ale hlavně květinovými hodinami. Ty jsou úplně obdivuhodné, protože každý den si někdo dá tu práci a z květin tvoří i datum. Léčivých pramenů je tu hned několik, takže stačí vzít hrneček a zkusit jejich sílu. V létě se můžete schovat v Polabském muzeu, nebo naopak vyrazit k jezeru.


My jsme chytli zrovna oslavu narozenin města, takže všude bylo šíleně lidí, ale jinak se jedná o poklidné městečko s nádherným parkem, kolonádou a spoustou kaváren. My jsme se prošli po kolonádě a mrkli k zámku, pokud Vás zajímá prohlídka, tak zámek slouží jako památník krále Jiřího z Poděbrad. Zrovna tady byl objeven první pramen Poděbradky, díky čemuž vznikly lázně.

Mně osobně se Poděbrady moc líbí, pokud toužíte po klidném a nenáročném výletu, tak je to ideální volba. Krátká procházka městěm, posezení v parku či nějaké kavárně na kolonádě, víc toho očekávat od města nelze.

Jsem kavárenský povaleč a miluji objevovat nové podniky, ale i jen tak posedět v mém oblíbeném a dát si něco dobrého, takže mám tip na Café Oliver, což je útulná kavárna/restaurace ve francouzském duchu. Posedět lze venku přímo u kolonády, nebo v hezkém salónku s knihami. Pokud si potrpíte na dobrou kávu, tak se vyhněte obloukem, ale bagetu i dortíky doporučíme.

Jak se Vám líbí Poděbrady?
Nebo preferujete akčnější výlety?

8 komentářů:

  1. Líbí se mi moc, ne vždy je chuť a nálada vyjet někam na akčnější výlet, tady to úplně vidím na klidnou procházku a pak se sednout do kavárny nebo restaurace na něco dobrého, myslím, že i to stačí na hezky strávený den:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, do Poděbrad jsem jako malá jezdila s babičkou, měly jsme to jako tradici = mám to tam ráda ať už na projížďku lodí, na oplatku a procházku po kolonádě či tak

    OdpovědětVymazat
  3. V Poděbradech jsem ještě nikdy nebyla, ale když budu mít tu možnost, tak se tam ráda podívám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Já preferuju lesy a kopce, ale zrovna v Poděbradech jsem byla na prodlouženém víkendu s mámou. Akorát jsme měly mnohem horší počasí (byly jsme tam na konci března)

    OdpovědětVymazat
  5. V Poděbradech jsem nikdy nebyla, ale podle fotek to vypadá na moc pěkné město!

    OdpovědětVymazat
  6. Poděbrady jsou moc pěkné, ale asi nejvíc mě oslovila vila Kouřimka ☺. Moc pěkný výlet jsi měla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...