Adventní trhy v Jindřichově Hradci

Adventní trhy v Jindřichově Hradci. Ač jsou po celý advent akce, trhy se konají pouze jeden víkend, takže se úplně nabízel při minulém víkendu, kdy trhy byly program. Řemeslné stánky, spousta dobrot, svařák a pokud na trhy zavítáte třeba příští rok, musíte si dát kapří hranolky.

Na trzích ve městě se lépe najíte, na zámku najdete spíše řemeslné stánky, ale také lukostřelbu, sokolnictví, zvířátka a nádherně vyzdobené celé nádvoří.

Výlet to byl hezký, miluji tu vánoční atmosféru, svařák a trhy na zámku byly moc pěkné. Jsem ráda, že jsem zavítala zas na nové místo, na druhou stranu bych sem znovu úplně nemusela. Co si budem, zahraniční trhy jsou o pár levelů výše.



Jaké trhy Vám přijdou nejhezčí?
Které jste letos navštívili?

8 komentářů:

  1. My jezdíme vždycky na trhy do Brna, ale pokaždé se tam hrozně přejíme všeho možného :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem letos byla jen na těch brněnských a ve Vídni. A je pravda, že od doby, co jsem poznala ty zahraniční, tak ty naše..ne, že by byly špatné, ale přijdou mi trochu jako takové chudé příbuzné..

    OdpovědětVymazat
  3. Kapří hranolky - to zní skvěle. Jinak já velké akce nemusím, takže mne vánoční trhy v Německu nebo ve Vídni nelákají, tyhle mi přijdou naopak sympaticky komorní.

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla letos na adventních trhách jen v Třebíči, ale nic jsem nepořídila. Jednou jsem byla v Brně a to byla velká paráda! Snad se mi to zase jednou poštěstí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...