Balea - Limitovaná edice Chocolate Dream

Vítám Vás u recenze na jednu z nejvoňavějších a nejvíc ňuňu limitek v poslední době a má ji na svědomí Balea. Přijde mi, že ač má Baela fakt rozkošné limitky, tak třeba masky apod v těch limitkách nestojí za nic, přesto jsem téhle čokoládové s jednorožci nedokázala odolat, tyhle obaly jsou úplně vymazlené.

Nejsem si jistá, jak limitku ještě seženete, u nás asi už pracně, i když občas ji ještě u někoho vidím, to samé v zahraničí, chce to asi koukat.


Pletová maska
Pleťové masky najdete v limitce dvě a to hnědou čokoládu a bílou. Obsahují kakaové máslo mandlový olej, slibují intenzivní hydrataci a péči, zpevnění a příjemnou vůni čokolády.

Masky jsou plátýnkové, plátýnko je pevné, poměrně velké, musela jsem hodně ohýbat, ale na obličeji drží, je dobře nacucané, přesto zbytečně nestejká. Jsem strašně mile překvapená, většina těch limitek mi na pleti opravdu nic nedělala, ale tyhle? Pleť úžasně vyživená, hebká, jemná a spokojená. Navíc obě masky nádherně voní po čokoládě.

Maska na ruce
Obsahuje kakaové a bambucké máslo a také spoustu olejů jako je mandlový, arganový či makadamiový pro intenzivní hydrataci a zjemnění. Najdete v ní ale také aloe vera extrakt, který má zklidňující účinky.

Ruce mažu poctivě, o to více ještě teď v zimě, kdy mě kůže z mrazu hodně pne a bolí. Maska je v rukavicích a je to taková příjemná péče navíc. Všechny masky, ať už na pleť či jiné, nechávám působit déle, než je uvedeno, takže i ruce jsem nechala poměrně dlouho odpočívat a po sundání rukavic se dostavil super výsledek, Pokožka rukou velmi jemná, zklidněná a více vyživená.

Maska na nohy
Maska na nohy obsahuje kakaové a bumbucké máslo, ale i mandlový olej pro intenzivní hydrataci. Maska je ve formě ponožek, ponožky jsou teda šíleně velké, úplně v klidu bych do jedné dala obě nohy a ještě by zbylo místo :D

Jsem mile překvapená, jak maska skvěle fugnguje. Pokožka nohou, i tvrdé paty a drsná kůže všude, byla zjemněná, bezvadně hydratovaná, hebká, fakt jako wow. Pokud na limitku narazíte, tak tohle je top produkt.

Maska na oči
Opět ve složení najdete kakaové máslo, kyselinu hyaluronovu, v hnědé variantě mandlový olej, v bílé vanilkový extrakt. Masky slibují hydrataci, rozjasnění očního okolí a zjemnění.

Masky jsou takové ty polštářky pod oči, jsou pevné, netrhají se a během doby působení dobře drží a nikam nekloužou. Co se týče výsledků, tak to není vyloženěné špatné, ale spíše doporučím někomu mladšímu, koho ještě netrápí kruhy, vrásky a nemá tak suchou pleť. Menší hydrataci jsem zaznamenala, ale já osobně bych potřebovala více. Co ale cením, že ani na podrážděné pleti masky neštípou

Hydrogelová maska na rty
Masky na rty obsahují kakaové máslo, mandlový olej, což je skoro všude stejné, ale také kyselinu hyaluronovou a v bílé variantě vanilkový extrakt.

Tohle je nejslabší článek celé limitky. Masky jsou šíleně velké, měla jsem je až k bradě a na rtech to špatně drželo, furt jsem masky rovnala, posouvala nebo rovnou padaly celé. To celé rozčilování ani k ničemu nebylo, po sundání jsem neměla pocit, že bych vůbec něco použila.

Také jste limitce neodolaly?
Jaká názor máte na funkčnost?

10 komentářů:

  1. Já dlouho žádný balea produkt neměla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu pleťovou masku s bílou čokoládou sem měla na pleti včera..a super, u nás v dm už ale vyprodáno a já lituji, že jsem si jich nekoupila víc.

    OdpovědětVymazat
  3. Zkoušela jsem tu tmavou a dám i ségře k Vánocům. Voní úžasně, přítel mi ji chtěl dokonce ochutnat.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Čokoládu jako takovou moc nemusím, ale její vůni v kosmetice můžu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já naopak raději jídlo a v kosmetice tolik nevyhledávám :D

      Vymazat
  5. Já kosmetiku vonící po čokoládě úplně nemusím :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...