Australian Bodycare - Krém na nohy a paty s ureou

Pečujete o svá chodidla? Je mi naprosto jasné, že v létě více, jak v zimě. I já po zimě konečně nalakovala nehty, vzala pemzu a mažu, furt mažu, protože nohy mám neustále suché, popraskané a dalo práci dát je do tak nějak fajn stavu.

Australian Bodycare má v nabídce spoustu produktů k péči o nohy a to nejen krémy či balzámy, zaujmout by Vás mohla třeba tyčinka na otlaky či sprej proti zápachu.


Krém na paty 25% urea Heel Reapir
Hydratační krém je určen na velmi suché nohy a popraskané paty. Obsahuje tea tree, které zabraňuje bakteriím a ureu, která změkčuje, odstraňuje ztvrdlou kůži a hydratuje, čímž zabraňuje návratu všech neduhů.

Má hutnější texturu, z které fakt cítíte, že bezvadně vyživí. Přesto se moc dobře vstřebává a nezanechává mastný film. Nohy po pár použitích byly rozhodně hebčí, vyživené a popraskané paty se začaly zacelovat. Tohle na suché nohy rozhodně můžu doporučit, ta regenerace je super.

Krém na nohy 10% urea Foot Cream
Vyživující krém obsahuje též ureu, tentokrát 10%, za to je ale obohacen o bambucké máslo, které hydratuje a ošetřuje. Pochopitelně nesmí chybět tea tree, to najdete ve všech produktech této značky. Je antibakteriální, takže na nohy praktická složka.

Krém nemá tak hutnou texturu jako krém na paty výše, je lehčí, dobře se vstřebává a nepůsobí vůbec mastně. Též dobře hydratuje, pokud ovšem máte vážně hodně popraskané paty či chodidla, krém na paty mi přišel výživnější.

Barter spolupráce s Australian Bodycare.

Jak pečujete o své nohy?
Chodíte i na pedikúru?

12 komentářů:

  1. Ahoj, já byla po dlouhé době na pedikúře tenhle týden, jinak se snažím mazat, ale poslední dobou mi to nejde moc pravidelně. Mám ráda červený krém z Avonu na tvrdé paty a peeling taktéž z Avonu z té řady Footworks.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dobře, sama jeden podobný krém používám a nedám na něj dopustit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že ti péče na nohy sedla. Také ji mám doma, ale ještě nevyzkoušenou.

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď používám krémy z Dermacolu, co byly v Glanc boxu. Ten na nohy byl takový průměrný, ten speciální na paty jsem zatím jen načala, tak uvidím, jaký bude mít efekt na mé extrémně suchá chodidla

    OdpovědětVymazat
  5. Já od doby, co pravidelně chodím na pedikúru už nemám takový problém se suchými a hrubými patami, v mezidobí ráda používám krém na nohy Balea s ureou.

    OdpovědětVymazat
  6. Takový krém by se mi docela hodil

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...