Yves Rocher - Monoi de Tahiti

Pojďme zas jednou na jeden restík. Monoi de Tahiti je vyloženě letní záležitostí, loni jsem recenzi nestihla, možná dokonce ani předloni, ehm...Léto je ale teď v plném proudu a konečně to vychází a já Vám zaručuji, že tuhle letní limitku prostě potřebujete.


Projasňující peelingový olej
Pokud se bojíte používat v létě peeling kvůli tomu, že Vám odstraní opálení, tak je to přesně naopak. Peeling Vás zbaví odumřelé kůže a nečistot napovrchu a právě díky tomu opálení vynikne. Takže směle do toho, nechte opálení podpořit.

Peeling má vážně olejovou texturu, která se ale dobře aplikuje, obsahuje spoustu drobných zrníček, která jsou příjemně ostrá, tak akorát. Nepoškrábou, ale zároveň jsou cítit. Pokožka je po použití nádherně hebká a znatelně vyživená.

Vyživující olej na tělo a vlasy
Má se jednat o suchý olej, který nezanechává mastný film, ale…furt se jedná o olej a pokožka po něm zkrátka mastná je, chvilku trvá, než se pořádně vsákne a i tak cítíte, že jste se namazaly.

Pokožka je bezvadně hydratovaná, na pohled i taková hezčí, vláčná. Tělo provoní, vůně dokonce ulpívá i na oblečení, kde se drží. Jedná se vlastně o kokosový olej, který v chladnějším období tuhne a je potřeba ho prvně zahřát, aby povolil.


Hydratační olej na tělo a vlasy s perletí
Obsahuje spoustu olejů jako ricinový, slunečnicový, kokosový či sezamový. Nejen, že pokožku hydratuje, ale díky jemným třpytkám ji dodává lesk a podporuje opálení. Obzvlášť právě na opálené pokožce vypadá božsky.

Sice slibuje nemastný pocit bez lepení, ale opět, furt je to olej a chvilku mastný film zůstává, ale jakmile se vsákne, zanechává pouze heboučkou pokožku. A provoněnou, celá ta řada božsky voní. Je to exotická, taková těplá vůně květin. Úplně se díky ní přenesete někam na pláž.

Barter spolupráce s Yves Rocher.

Zkoušely jste tuto řadu?
Používáte třpytivé oleje?

12 komentářů:

  1. Zrovna nedávno jsem hledala nějaký dobrý tělový peeling a tenhle vypadá fakt dobře. Slyšela jsem, že Yves Rocher má fakt super produkty.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten perleťový olej je geniální, strašně jsem si oblíbila ten efekt, kdy ho nanesu na opálené tělo a ta pokožka se tak krásně leskne, má takový vyloženě letní ,,glow" . A teď mě zaujal i ten vyživující olej na vlasy a tělo, až půjdu do YR, musím se po něm podívat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten peelingový gel mě zaujal, dlouho jsem v Yves Rocher nebyla a asi tam zavítám. :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Připomněla jsi mi, že něco z této řady mám - dostala jsem miniautry jako dárek k nákupu. Možná bych to měla najít...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, přiznám se, že mě třpytivé věci nijak neoslovily. Teď mám načatý z Avonu krém se zlatými částečkami a spíše mě to při používání obtěžuje. Ale z Yves Rocher mám načatou super řadu na barvené vlasy s malinovým octem.

    OdpovědětVymazat
  6. Z téhle řady mám akorát krém na ruce, jinak mě produkty nechávají naprosto chladnou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...