Rio Mare Insalatissime

Už jste zkoušeli saláty Insalatissime od Rio Mare?

Ideální jako svačina či rychlý oběd, což oceníte třeba i na výletech, případně v dny, kdy nemáte čas a chuť vařit. Plechovku stačí otevřít a máte hotovo, případně salát můžete vzít jako základ a trošku doladit větším množstvím zeleniny či bagetkou.

Mě moc mile překvapil salát s cizrnou, kterou nemám ráda, ale tady, mňam. To mi opravdu chutnalo. Doporučuji ale i zbylé varianty. Texana je maličko ostřejší a kuskus je taková příjemná klasika. Mně osobně jedno balení bez problému zasytí. 

Barter spolupráce s Rio Mare.

Máte rádi Rio Mare?
Zkoušeli jste saláty?

12 komentářů:

  1. http://es-ideas.blogspot.com/
    Saláty mám moc ráda. Můj favorit je ten s čočkou.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Rio-mare ráda mám, ale musím přiznat, že většinou kupuju levnější varianty tuňákových konzerviček. Saláty skoro nekupuju - raději si ho udělám podle své chuti sama. Ale zaujala mne informace, že nemáš ráda cizrnu a v tomto salátu ti nevadila. Jsem na tom s cizrnou podobně, tak to snad taky zkusím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, cena je vyšší a jsem zvědavá, co řekneš na cizrnu :D

      Vymazat
  3. Rio Mare mám hodně ráda. Koukám, že ten cizrnový jsem ještě neměla a láká mě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam! Rio Mare s přítelem moc milujeme! Saláty jsme ještě nezkoušeli, ale děkuji za tip a v co nejbližší době určitě zkusíme. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji tyhle jejich saláty, mohla bych je jíst pořád! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já je ještě nezkusila, stále je mám v ledničce, ale už je konečně taky musím nafotit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...