Ben&Anna - Přírodní deodorant Coco Mania

Ben&Anna je německá značka přírodní kosmetiky, kterou založil veganský pár, dle svých přísných kritérií. Pro mě osobně se jedná o velmi sympatickou značku, kterou bych ráda více prozkoumala. Je přírodní, veganská a sympatické má i obaly.


Co se týče deodorantů či antiperspirantů, používám tuhé varianty, případně spreje. Najít účinný přírodní deo není jen tak, co si budeme povídat, obzvlášť v létě asi většina z nás sáhne po chemickém antiperspirantu.

Tento deodorant je na bázi jedlé soli a bambuckého másla. Má krémovou texturu, která se nedrolí, nemastí a slibuje zabránění zápachu a suché podpaždí. Najdete v něm také kokosový, jojobový, slunečnicový a ricinový olej, extrakt z rozmarýnu a 100% přírodní esenciální oleje.

Nádherně voní po kokosu s ananasem. Je  potřeba, aby se krapet zahřál a lépe klouzal, ale jde to překvapivě bez problému. Překvapivě i funguje, během dne žádý zápach, což je super, ale...

Odpustila bych i to balení, které ač krásně vypadá, tak je nepraktické, deodorant se patlá, když ho vysunete více a můžete vidět i na fotce, že balení je takové mastnější, budiž ovšem...On se patlá ale i v tom podpaždí, podpaždí je ,,mokré", oblemcané a tenhle pocit mi šíleně vadí, nehledě na to, že se obtiskává na oblečenía to ne vůbec málo.

Barter spolupráce s arome.cz

Používáte přírodní deo?
Znáte tuto značku?

10 komentářů:

  1. Značku jsem myslím ještě nikde neviděla.

    OdpovědětVymazat
  2. Značku znám, mám od nich ráda jejich bělící zubní pastu. Z přírodních deo, co jsem vyzkoušela mi asi nejvíc vyhovovaly krémové od Soaphorie.

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem ho a také mi nijak zvlášť nesedl. A to papírové balení je peklo!

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, ale vypadá dobře. :) Škoda, že ti zas tolik nevyhovuje...to že se obtiskává na oblečení by mi také vadilo..

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem s ním byla docela spoko, jen člověk musel být opravdu opatrný s množstvím..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...