Summer Pink Party by Costa Coffee

Pojďte se mnou mrknout na letní party, kterou pořádala Costa Coffee v rámci představení nového nápoje Kristal Shine, který má na svědomí právě Kristal, mladá tiktokerka. Nápoj je veganský, obsahuje ovesné mléko a koření, chuťově to připomíná ledové chai latte. Také moc doporučuji zkusit jahodovou limonádu s jablkem Refresher.

Akce se konala v Costa Coffee na Palmovce, což je super místo právě na letní venkovní party. Všude spousta růžové, třpytek, cukrové vaty a vyzkoušet jsme mohly i nové barevné linky od Dermacolu. Party byla skvělá, pohodová, plná dobrého jídla, pití a samozřejmě společnosti, na akci jsem byla s Kačí a Andrejkou.



Ochutnáváte rádi novinky v Costě?
Zaujal Vás nový drink?

8 komentářů:

  1. Já jsem nekafař, tak do Costa moc nechodím, jen párkrát jsem tam s někým byla a to jsem si dala čaj. Jinak párty vypadá skvěle, ale nápoj z ovesného mléka a koření by nebyl nic pro mne (nemám ráda ovesné mléko a ani koření v normálním mléce)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukala jsem už na Instagramu, že to musela být povedená akce :-) do Costy bohužel moc nechodím, u nás v malém městě nic takového není, ale kávu zbožňuji a když jsem někde v nákupáku, dám si vždycky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá na boží akci, musely jste si to užít! :) A ty dobroty tam, mňam. :))

    OdpovědětVymazat
  4. U nás Costa nikde není, takže jsem od nich nikdy nic neměla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...