L'Oréal Professionnel - Vlasová péče Pro Longer

Možná se to nezdá, ale i v létě jsou vlasy hodně zatěžované. Sluníčko, neustálé máchání v bazénu a nedostatek výživy. Vlasy mohou začít být suché, lámavé a padat. A protože vlasy mám fakt dlouhé, rozhodla jsem se jim dopřát kvalitní péči.


Šampon pro dlouhé vlasy
Celá řada je určená pro dlouhé vlasy, které je určitě potřeba pořádně vyživovat a posilovat. Šampon tedy nejen šetrně zbavuje vlasy nečistot, ale zároveň je zpevňuje díky technologii filloxane, která proniká do jádra vlasu, snižuje třepení konečků a dodává vlasům lesk a hebkost.

Šampon můžete koupit ve třech velikostech, 300ml, 500ml či rovnou velké balení 750ml. Má takovou klasickou řídkou texturu, která dobře napění a jak můžete vidět na fotce, obsahuje perleť. Vlasy jsou vážně krásně lesklé, dokonale objemné a nemastí se. Vlasy mám po zadek a rozhodně nepostrádají výživu.

Kondicionér pro dlouhé vlasy
Kondicionér posiluje jak konečky, tak i délky, má snižovat třepení konečků, zamezit lámavosti a krepatění. Slibuje dokonce termoochranu, ale určitě bych nespoléhala jen na kondicionér a v případě, že vlasy foukáte, žehlíte, kulmujete, použila bych ještě speciální sprej na ochranu vlasů před teplem.

Vůbec vlasy nezatěžuje, poskytuje jim hydrataci a co je pro mě opravdu podstatné, jdou bezvadně rozčesat a ani během dne se téměř necuchají.

Maska pro posílení dlouhých vlasů
Maska je určená pro vlasy, které trápí lámavost, třepení, jsou oslabené a schází jim výživa. Tomuhle všemu má maska zabránit a posílit je. Má příjemnou gelovo-krémovou texturu, která se do vlasů dobře aplikuje, nestejká a nechává se působit až pět minut.

Pokud po kondicionéru jdou vlasy rozčesat, tak po masce jsou teprve wow, hebké tak, že hřeben v podstatě mezi nimi prokluzuje. Vlasy netíží a je to zas příjemná péče navíc. Jinak víte, že prvně se používá maska a teprve po ní kondicionér, který vlas uzavře? Pokud používáte opačně, maska nemá takovou šanci se do vlasu dostat.

Koncentrované sérum na roztřepené konečky
Tato malá tuba o velikosti 15ml je sérum, které již při první apikaci má zacelovat trhlinky ve vlasech, vyplnit poskožená místa a vlastně je díky tomu zahustit a pomoci s růstem.

Aplikuje se jednou týdně místo kondicionéru, kdy se nechá pět minut působit a poté se opláchne.

Jako taková prevence a opět péče navíc, proč ne, jednou za čas dopřát vlasům něco více, ale...na roztřepené konečky a poškožené vlasy pomůže zkrátka už jen kadeřnice a nůžky, takže bych tu spásu brala s rezervou.

Barter spolupráce s elnino.cz

Používáte profi péči?
Zkoušely jste nějakou řadu?

14 komentářů:

  1. Ahoj, jak dlouho používáš pls? Já mám nyní kúru od Framesi a dostala jsem tip na novinku v dMku, což by měl být jejich varianta na Olaprex. ♥
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle produkty neznám, ale vypadají úžasně! Moc ráda bych je také vyzkoušela, protože značku jako takovou mám moc ráda. :) Krásná recenze, moc za ní děkuji a po produktech určitě mrknu!

    PS: máš moc hezký blog a velmi pěkné články, takže dávám odběr a těším se na další článek!

    OdpovědětVymazat
  3. Já od téhle značky používám řadu na melírované vlasy a ta je skvělá, ale rozhodně se nebudu bránit i vyzkoušet další produkty, které bych si mohla oblíbit. Profi kosmetika od téhle značky je podle mě kvalitní, ale ceny zůstávají pořád ještě přijatelné.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se ve vlasovce bohužel nepřenesu přes silikony :-(

    OdpovědětVymazat
  5. O téhle řadě slyším poprvé a zaujala mě, po produktech se mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že mě tvoje recenze zaujala a rozhodně po ní mrknu. Vlasovou péči nemám v zásobě skoro žádnou, tak díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...