Random aneb červen 2023

Krásný den!
Léto je v plném proudu, jaké máte plány? Čeká Vás nějaká dovolená, výlety, odpočinek...? Já mám zatím naplánovaný jen jeden víkend, jinak nic, ale moc doufám, že vyjde nějaké moře, pojedu kamkoliv!

Co se týče června, tak tu mám zas článek plný fotek, ale vlastně se nic nedělo, byl to vyloženě měsíc plný práce a zařizování. Vlastně jediné, co jsem zvládla, tak dvakrát jsem byla na Vinohradech za bývalou rodinou. Jednou byla velká rozlučka v rámci ukončení prvního stupně a přechodu na větší školu a druhá akce byla vyloženě ve škole/školce k zakončení školního roku.

Poprvé jsem byla v Oboře Hvězda, já vím, jsem ostuda, bohužel času bylo málo, tak bych příště ráda došla až k rybníku Terezka. Tím, že jsem ale mimo Prahu, pracuji za, tak ty procházky po městě moc teď nevycházejí.

Gnocchi / Největší luxus v Grosseto / Cukrárna Paloma

Kytičky

Obědy v práci

Pražského povstání / S Kačí a Veru / Od Kačí

Obora Hvězda

Páv :D / Mňam / Od maminky :D

Detaily <3 / Nehty / Kávafaktura, top

Oběd s mamčou / Kávička / Caesar salát

Pavilon Grébovka / Grébovka

Grébovka / Cukrárna č.p. 1/ Snídaně v Paloma

Need It / Růže / Grilování u mamči

Kávička na Jiřáku / Jiřák / Tuňákový tatarák

Obědy v práci

Pitkovice

Kávárna u Růži

Parkofka / Miluju

Jaký jste měli červen?
Chystáte se někam?

8 komentářů:

  1. To jídlo, parádička. Z článku čiší pohodička. ☺
    Já byla v Beskydech a včera na výletu.
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. Já žádnou dovolenou ani výlety naplánované nemám. Budu tam nějak řešit až to přijde a jak budu mít volno v práci.

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, tolik dobrého jídla! :) Hned bych si dala ty nočky. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...