Spotřebováno za červen 2023

Je znát, že jsem se v květnu zaměřila na spotřebování všech zbytků a vyřazení staré a zbytečné kosmetiky, protože za červen tu nemám skoro nic. Pouhých sedm kousků, z toho téměř polovina malá balení.


1. Hristina květová voda s růží (Recenze) - Miluji květové vody, jakékoliv. Tahle byla moc fajn, pleť tonizovala, dočistila, příjemně zklidňovala a voněla po růžích.
Koupila bych znovu: ANO

2. Yves Rocher balzám na rty Šťavnatá brusinka (Recenze) - Příjemný balzámek, který na rtech ihned tál, zanechával pečující film a během používání jsem neměla žádné suché šupinky, pocity pnutí či prasklé koutky.
Koupila bych znovu: ANO

3. Novexpert pleťový krém s kyselinou hyaluronovou (Recenze) - Velmi lehoučký krém, který byl přesto hezky hydratační, dobře se vstřebával a fakt pleť suprově vyživil a zklidnil. Navíc moc hezky voněl.
Koupila bych znovu: ANO

4. Yves Rocher sprchový gel Červené jablko (Recenze) - Ehm, hodně stará limitka. Sprcháč byl řidší, dobře pěnil, nevysušoval a voněl sladce, přesto hřejivě po jablíčku.
Koupila bych znovu: ANO

5. Alverde tělové mléko Winter (Recenze) - Vzhledem k velikosti jsem používala na ruce a to bylo na běžné mazání úplně v pohodě. Hlavně jsem milovala tu vůni, nádherná oříšková vůně, taková teplá, hřejivá, mňam.
Koupila bych znovu: ANO

6. Tetesept koupelová sůl Čas pro tebe (Recenze) - Sůl obarvila vodu do sytě růžové a nádherně květinově voněla. S tímhle mě koupel bavila.
Koupila bych znovu: ANO

7. Yves Rocher toaletní voda Hello Printemps (Recenze) - Na jaro a léto super vůně. Sladká, ale zároveň taková nakyslá a svěží. Byla to kombinace rebarbory a černého rybízu a měla jsem ji fakt ráda.
Koupila bych znovu: ANO

Co Vaše spotřeba?
Spotřebováváte v létě víc, nebo míň?

12 komentářů:

  1. Ahoj, já v létě spotřebovávám víc hlavně sprcháče, deodoranty, voňavky, ale taky hydratační krémy na pleť i tělo a peelingy a produkty na holení... :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já nějak nemám pocit, že by mou spotřebu ovlivnilo roční období. V létě jsem sice víc na chalupě, kde se nemaluju, ale zas používáme s mámou obvykle stejné kousky, takže dojdou rychleji. Ten počet mezi 7 až 13 kousky zůstává během roku v postatě stejný.
    Z tvé dnešní spotřeby mne zaujala ta toaletní voda YR

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, krásně nafoceno. ♥ Maličkatá spotřeba.
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Znám toaletku a sprchový gel YR, vůni ještě pořád mám a patří k mým oblíbeným, hlavně teď v létě:-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je tedy hodně slabá spotřeba. Já se snažím mít každý měsíc minimálně 10 produktů a musím říct, že zatím se mi to dost daří. Já mám vyzkoušenou pouze tu sůl do koupele od Tetesept a moc mi sedla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...