Kutná Hora nikdy nezklame

Chtěla jsem začít sdílet letošní výlety a koukám, že jsem nestihla loni Kutnou Horu zveřejnit a protože Kutná Hora je překrásná, tak článek nevynechám, i když se tu před pár lety už jeden objevil, ale to nevadí.

Kutná Hora je krásným výletem. Projít město, posedět v parku či na kávě a vychutnat si všechny ty výhledy na chrám. Bez problému vše zvládnete během jednoho dne. Určitě nevynechejte galerii moderního umění sídlící v budově Jezuitské koleje, hned vedle chrámu sv. Barbory. Pokud Vás neláká přímo návštěva, tak minimálně venkovní prostory jsou boží. 

A ještě jeden tip na kavárnu a to na Kozím plácku. Kavárna se stylovým interiérem, ale i venkovním posezením. Kavárna se nachází v klidnější uličce, takže příjemné posezení. Káva za mě průměrná, ale ovocný dortík? Mňam, to byla dobrota.  

Znáte Kutnou Horu?
Doporučíte podobné městečko?

14 komentářů:

  1. My jsme byli v KH na prodlouženém víkendu a taky se nám tam moc líbilo. Nakoukli jsme i do té kavárny, ale úplně nás nenadchla (i když mi ji kolegyně taky doporučovala).
    Z malých městeček mám ráda Stříbro, líbilo se nám v Ústěku, v Lokti a za návštěvu stojí určitě i Cheb.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Kutnou Horu znám dobře ostatně jí mám kousek a jelikož jsem studovala cestovní ruch bylo to vcelku téma. Byla jsem tam dokonce i na školních praxích a chvíli jsem brigádničila v chrámu sv. Barbory :-) Mě letos nadchli Litoměřice ač bych to prvotně vůbec neřekla, tam doporučuju Kávu s párou a pak procházku historickým centrem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tam jsem byla naposledy se základkou a to už je sakra dlouho, musíme se tam s malý taky podívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. V Kutné hoře jsem byla nedávno a je to město, které má co nabídnout, moc se mi tam líbilo:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak v Kutné Hoře jsem ještě nebyla 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Kutná Hora je kouzelná, hned při první návštěvě mě tohle město uchvátilo. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem tam nikdy nebyla, ale je to jedno z míst, kam bych moc ráda!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...