Zoya - Péče o nehty, ale i rtěnky

Značku Zoya jsem si v minulých letech oblíbila a právě Zoyu najdete na e-shopu rajnehtu.cz a to v nemalém množství. To jsou snad stovky laků v desítkách edic a limitovaných kolekcí. Zoya ovšem nenabízí jen barevné laky, ale i nějakou tu péči a dokonce rtěnky.


Lak na nehty je v odstínu 610 Happi, je to vlastně taková metalická růžová barvička se zlatými odlesky. Na netu vypadá tmavší, v reálu je o nějaký ten odstínek světlejší. Lak je méně krycí, chce to více vrstev, avšak myslím, že u podobných laků asi ani maximální krycí schopnost neočekáváme.

Mně osobně se moc líbí i balení laků Zoya, lahvičky jsou sice větší, ale líbivé. Štetečky jsou tak akorát velké, dobře pokryjí nehet a zároveň lze s nimi být precizní.

Čemu jsem neodolala, tak právě rtěnce a to rovnou v setu. Rtěnky lze koupit samostatně, ale i právě v setu Lips & Tips Duo, kde máte stejný odstín laku, přápadně ve větších sadách s dalšími třemi laky.

Tento set obsahuje rtěnku v odstínu Candy a lak v odstínu Brynn. Tady je naopak odstín laku výraznější, než na netu. Je to tmavší a výrazná růžová, úplně božská, na léto naprosto dokonalý odstín, který jsem ještě nesundala, miluji.

A rtěnka? To je ten samý případ, výrazná, v létě budete s tímto odstínem úplně zářit a v dnešní době Barbie? Tu musíte mít :D Jinak rtěnky Zoya miluji, jsou krásně krémové, krapet s gelovější texturou, tím pádem bezvadně hydratují, nelezou do vrásek, nezvýrazňují suchá místečka na rtech. Samozřejmě se na tom odráždí výdrž, ale bez problému rtěnku doplníte. Opravdu rtěnky doporučuji, velmi komfortní.

Color Lock System Mini je sada pro dokonalou manikúru. Obsahujje odlakovač, podkladový lak, vrchní lak a kapičky, které urychlují schnutí. Vše je v menším balení, laky a kapky mají 7,5ml, což je za mě ideální velikost, kterou lze i reálně spotřebovat. Odlakovač má 15ml.

Všechny produkty jsou moc fajn. Odlakovač bez problému odlakuje jakýkoliv lak, zároveň nehet nevysušuje a nepálí. Base Coat čili podkladový lak předchází odlupování laku a navíc nehty vyživuje díky svému proteinovému složení. Top Coat samozřejmě produžuje trvanlivost barevného laku a dodává mu ještě větší lesk.

Za mě jsou ale rozhodně nejlepší Fast Drops, kapičky, díky kterým lak rychleji usychá, což je něco, co moc cením, jelikož při nalakování jsem schopná si okamžitě lak rozmazat, nebo do něj něco obtisknout, takže velký pomocník.

Barter spolupráce s rajnehtu.cz.

Znáte značku Zoya?
Bez čeho se neobejdou Vaše nehty?

6 komentářů:

  1. Rtěnka vypadá moc hezky, ale obávám se, že na mě by byla až moc výrazná, já jsem v tomhle zbabělec a výrazných rtěnek se bojím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku znám jen díky tobě nebo jsem ji viděla na instagramu, nicméně vyzkoušenou ji nemám. Každopádně růžové laky a rtěnky jsou mé oblíbené, takže se mi tento článek moc líbil :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten tmavě růžový lak a rtěnka mají dokonalý odstín! Na léto jako stvořené. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...