Glanc Box - Home Care Edition

Před pár dny přišel nový Glanc Box s podtitulem Home Care a právě na tohle vydání jsem se opravdu moc těšila. Kosmetika mě samozřejmě také vždy potěší, je to velký koníček, ale mám ji poměrně dost, co si budeme nalhávat, takže praktické věci do domácnosti jsem netrpělivě vyhlížela a byla zvědavá na novinky.

Obsah je pecka, sice tam jsou vlastně asi jen tři čtyři značky a od nich několik produktů, ale to vůbec nevadí. Za mě všechno využitelné, třeba z Jaru jsem úplně nadšená, ale pojďme mrknout postupně na všechno.


Jar Power Spray víceúčelový sprej 3v1
Hned první produkt, který mě zaujal nejvíce a jsem na něj fakt zvědavá. Sprej lze použít před mytím v myčce, ale i ručním mytím, kdy nádobí zbaví mastnoty. Ale hlavně, dá se použít i na kuchyňské povrchy jako linka, sporák, zkrátka mastnota v kuchyni nemá šanci.

Jar Platinum Plus kapsle do myčky na nádobí
Zbavují nejen mastnoty a nečistot, ale i redukují zašedlost a dodává lesk. Myčku nádobí mám, takže super praktický produkt.

Jar Supercore saponát na nádobí
Jar je podle mě stejně top produkt na nádobí, který nejlépe odmašťuje. Sice teď mám doma Jelena, ale tím, že využívám myčku primárně, tak mi stačí, ale mýt nádobí jen v ruce, tak Jar je jasná volba.

Lenor Fresh Air Effect aviváž na praní Northern Solstice
Jedná se o koncentrované balení, což znamená, že malá láhev vystačí na 55 praní, stačí totiž použít menší množství. Vůně je kombinací citrusů, blatouchu a oceánu a teda, voní fakt nádherně. Nádherná vůně jako kdybyste fakt cítily oceán či vodu a hory, moc hezké.

Lenor Desorable sofistikovaná aviváž
Kolekce, která je svůdná a rafinovaná jako francouzské parfémy. Vůně je plná pomerančů, růžové frézie, ovocných tónů citrusů a jablek se špetkou vanilky a jantaru. Vůně je příjemná, elegantní, ale zároveň ne těžká, což jsem ráda.

Swiffer Duster prachovka
Prachovka obsahuje tisíce jemných vláken, která se dostanou do všech zákoutí. Bere prach, roztoče, vlasy a chlupy. Od Swiffer mám již mop a na rychlý úklid je to fajn pomocník, takže věřím, že i prachovka bude ideálním pomocníkem na rychlý úklid, když je potřeba. Zajímala by Vás i recenze značky Swiffer?

Ambi Pur Merlion koupelový osvěžovač vzduchu
Odstraňuje pachy ze vzduchu a zabraňuje jejich usazování. Slibuje svěžest až na padesát dní. Super, ráda využiji do koupelny či na WC.

Ambi Pur Air Care Ambi osvěžovač vzduchu s vůní jara
Eliminuje nepříjemné pachy a vonná směs má vydržet až 90 dnů. Jedná se o osvěžovač do zásuvky, který jsem teda neměla hodně dlouho, naposled si ho pamatuji možná z dětství :D Já teda pálím svíčky v bytě, takže uvidím, v jaké místnosti ho využiji.

Jak se Vám líbí obsah?
A jaké značky do domácnosti preferujete?

7 komentářů:

  1. Tak z tohoto boxu bych měla obrovskou radost!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem byla s obsahem spokojená - využít se dá vše.

    OdpovědětVymazat
  3. Produktů do domácnosti není nikdy dost! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se teď úplně zbláznila do eko značky Method a na čištění domácnosti už skoro nic jiného nepoužívám :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Myčku nádobí nemám, takže ty kapsle bych tam úplně mít nemusela, nicméně jinak je to z mého pohledu hezký a využitelný obsah:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tady bych měla velkou radost

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...