Random aneb srpen 2023

Léto je pryč a ač nejsem ochotná smířit se s podzimem, letní měsíce jsou bohužel za námi. A jaké bylo léto? Poměrně dost pracovní, dokonce jsem pracovala i několik dní, doslova v kuse, opravdu doslova i přes noc. Práce je fakt hodně, dovča zatím nějak nevyšla, i když naštěstí nyní nejsem vázaná na léto a můžu odjet kdykoliv, tak třeba ještě něco vyjde.

Co by to bylo za měsíc bez jídla a že ho bylo, vypadá to, že jen žeru a je to tak :D Moc doporučuji českou restauraci Masaryčka, dokonalé jídlo a strašně příjemné prostory. Též v Grossetu zkuste špagety se sušenými rajčaty, ty byly top.

V létě jsem stihla návštěvu prarodičů, také u mě byla po delší době kamarádka, ale jinak to uteklo tak rychle, že vůbec nevím, kam se to léto podělo.

Káva s sebou / Na Jiřák se furt ráda vracím

Návštěva u prarodičů / Banánové ledové latte

Pitkovice / Kavárnička u Růži / Nehty

Mondieu / K svátku / Top

Za maminkou do Modřan / Návštěva / Tatarák z tuňáka

Masaryčka

Holky <3 / Jureček / Grosseto

Neustálé zvelebování / Kostel sv. Tadeáška / Růže

Byli jste někde na dovče?
Jak jste si užili léto?

6 komentářů:

  1. Taky nějak rychle uteklo. Ale já se narozdíl od tebe těším na podzim :) (i když září mne tedy trochu zaskočilo současnými vedry)

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, tak teď jsem dostala dobrý chutě, díky těm fotkám jídla 😂
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tvoje fotky jídla naprosto miluju, ještě že jsem po obědě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    počasím to rozhodně nepůsobí, že by léto už odešlo. Já už se těším na poctivé podzimní počasí a svetříky. Léto jsem měla hodně pracovní, ale poprvé jsem se podívala někam do zahraničí, když nepočítám kdysi v dobách na střední dva školení výlety. A to sice s přítelem na prodloužený víkend do Říma.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to na pestrý srpen a tak to má být. :) Super, že sis ho užila a snad se i září nese v podobném duchu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám pocit, že léto rychle začalo a zase rychle skončilo. I září bylo pěkné, ale obávám se, že teď už to jde k tomu podzimu. Zase ale svíčky a teplé deky večer mají také něco do sebe :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...