Spotřebováno za srpen 2023

Po kratší odmlce Vás vítám u dalšího článku a je na čase dohnat resty v podobě shrnutí srpna, takže po novinkách tradičně spotřebováno. Spotřeba je hodně slabá, červenec byl moc fajn, ale červen také vázl, vůbec se teď nějak nedaří a nemám dojem, že bych v září na tom byla lépe.


1. Kamill sprchový gel s výtažky z citrusu a podmáslí (Recenze) - Tohle mě moc nezaujalo, sprcháč byl takový nijaký. Pěnil průměrně, umyl, to jo, ale i vůně byla fakt nijaká. Žádná svěží vůně citrusů, spíš hodně tlumená tím podmáslím.
Koupila bych znovu: NE

2. Australian Bodycare krém na nohy 10% urea Foot Cream (Recenze) - Krém je lehčí, nemastný, ale výborně hydratuje. Suché a tvrdé paty zjemní, vyživí. Za mě moc fajn kousek.
Koupila bych znovu: ANO

3. Skin79 Fresh Garden Mask Snail (Recenze) - Pevné plátýnko, dobře nacucané a pleť po použití znatelně hydratovaná a taková i na pohled fresh.
Koupila bych znovu: ANO

4. By Mukk botanický tělový olej (Recenze) - Olej výborně hydratuje, pokožka neskutečně vyživená, hezká na pohled, rozjasněná, ale olej se pomaleji vstřebává a vlastně celý večer zůstává mastný film na těle.
Koupila bych znovu: ANO

5. Nail Polish Corrector (Recenze) - Skvělý pomocník při lakování nehtů, kdy pero odlakuje lak mimo nehet. Tohle je letitý kousek z nějakého veletrhu a budu muset sehnat náhradu.
Koupila bych znovu: ANO

6. Ebelin odlakovač bez acetonu (Recenze) - Klasika, kterou asi kupujeme všechny :D
Koupila bych znovu: ANO

7. L`Occitane krém na ruce s bambuckým máslem (Recenze) - Skvělý krém na ruce, středně hutný, výborně hydratační a krásně voňavý.
Koupila bych znovu: ANO

Jak se v létě dařilo spotřebovávat Vám?
Znáte některý kousek?

7 komentářů:

  1. Já jsem měla (na své poměry) dobrou spotřebu v červnu a červenci, za srpen to naopak bude bída. Jinak jsem kdysi měla ten sprcháč s citrusy a podmáslím a mně docela voněl.

    OdpovědětVymazat
  2. Yess, Loccitane, neznám lepší krémy na ruce. Miluji tuto značku již řadu let. ☺♥ Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já měla v létě spotřebu jako obvykle, snad jen méně používám masky. Z produktů žádný neznám.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta snail maska má tak cute obal, koupila bych si to kvůli němu :D:D
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem kdysi měla ten sprcháč od Kamillu, už si ani nepamatuji jaký byl, ale myslím, že jsem ho kupovala právě kvůli té vůni, protože spojení citrusů a podmáslí mi přišlo zajímavé:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaj, to je teda slabší spotřeba. Mně se teď poměrně dost daří, tak jsem ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Odlakovač od Ebelin také používám už roky a jsem s ním moc spokojená. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...