Rio Mare - Omáčky na těstoviny Tuna for Pasta

Také milujete rychlá a chutná jídla? Já rozhodně a díky Rio Mare tuňákovým omáčkám je jídlo hotové za pár minut a téměř bez práce.

Tuna for Pasta je v podstatě již hotová omáčka s tuňákem, takže stačí přidat do těstovin a máte hotovo. Případně jen doplníte zeleninou, sýrem, zkrátka jen krapet vytuníte, ale chutné jsou i samostatně a není potřeba ani více kořenit.

Na výběr jsou tři varianty. Puttanesca obsahuje rajčátka, kapary a olivy, Arrabbiata je kombinací rajčátek a chilli papriček. Já si moc oblíbila česnek s chilli a doporučuji i pokud pálivé tolik nevyhledáváte.

Zkoušely jste novinky?
Jak Vám chutnají?

2 komentáře:

  1. Rio mare občas kupuji, ale tuhle novinku jsem ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela jsem, kupuji spíše jejich saláty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...