Velká knedlíková kuchařka | Až 200 receptů

Dovolte mi dnes jeden hezký tip pro všechny milovníky vaření a knedlíků. Vánoce se blíží, tak třeba už rovnou i malý nápad na dárek a ty se přece vždycky hodí, no ne :)

Velká knedlíková kuchařka, to je nespočet receptů na knedlíky. To by Vás nenapadlo, kolik knedlíků lze uvařit.

Načerpat inspiraci můžete na knedlíky do polévek, k omáčkám, zvěřině, ale i různé krajové speciality či sladké knedlíky. Zapomeňte, že existuje pouze knedlík houskový, bramborový a špekový. Co takhle zkusit brynzový, fazolový, preclíkový a nebo se naučit knedlíky osladit život.

Kuchařka je hlavně moc hezky zpracovaná, nádherné fotografie a jednoduše popsané postupy a tipy, což moc cením a určitě si s knedlíky poradí i začátečníci.


Pokud Vás kniha zaujala, můžete ji zakoupit zde.

Máte rádi knedlíky?
A na jaký způsob?

4 komentáře:

  1. Já když jím knedlíky, tak spíš jen vyjímečně a sama je nedělám, tohle je doména mojí maminky, ta je umí, já se do nich radši nepouštím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá parádně! Já mám v plánu dávat babičce a mamce kuchařku, ale se sladkými recepty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju plněné sladké knedlíky :3 ať už bramborové, kynuté nebo tvarohové. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotografie jsou fakt hezké a lákavé. I když tedy já se snažím se knedlíkům trochu vyhýbat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...