Yves Rocher - Vánoční limitovaná edice 2023 | Pohádkový čas Vánoc

Vánoční limitka, na kterou se těším každý rok? Yves Rocher. Letos tu máme Vánoční koření, což je typická vánoční vůně, nádherná. Mé srdce si tentokrát ovšem získalo Zasněžené liči, sladká, ale zároveň nakyslá vůně a hlavně, jedinečná a neotřelá.


Tělové mléko Vánoční koření
Mléko obsahuje bambucké máslo a slunečnicový olej, slibuje zjemnění, vyživení a hydrataci pokožky bez mastného filmu. Balení má větší 390ml obsah a praktickou pumpičku.

Konzistencí je hodně řídké, v podstatě až takové tekuté. Pumpička je v tomto případě opravdu praktická, nikde zbytečně nestejká a nevylijete ho zbytečně moc. Dobře se roztírá a ihned se vsákne bez mastného či lepivého filmu.

Za mě má trošku slabší hydrataci, na takové to běžné namazání je to ok, ale pro velmi suchou a podrážděnou pokožku, která potřebuje zklidnit, to určitě nebude. Nádherně voní po koření, takže jakmile se namažete, hned na Vás dýchne kouzlo Vánoc.

Tekuté mýdlo na ruce Vánoční koření
Mýdla na ruce od YR jsou podle mě hodně oblíbená, i já je mám ráda, i když mám stále ještě to z minulého roku. Zrovna mýdla mi ubývají docela pomalu, jelikož mám v kuchyni, na wc, v koupleně a tím, jak se střídají, tak mizí pomaleji.

Mýdlo napění, ruce umyje a zároveň je vůbec nevysušuje, navíc vůně se poměrně na rukou drží a hezky vypadá i balení na umyvadle.

Gelový peeling Zasněžené liči
Peeling slibuje jemné a šetrné odstranění odumřelých kožních buněk a to díky drcenému bambusu a kiwi semínkům.

Má hutnější gelovou texturu, ve které najdete pár jemných zrníček. Přiznávám, že zrovna peelingy od YR nepatří mezi moje oblíbené, za mě jsou hodně jemné a spíše bych je brala jako sprcháč se zrníčky. Zas jsou vhodné pro někoho, kdo preferuje jemnější, nemá rád, když peeling skřábe a na druhou stranu lze používat i častěji.

Sprchový gel Zasněžené liči
Sprcháče YR mám moc ráda, sice nejsou nijak pečující, což když mrknete na složení, tak ta péče ani nemá moc být z čeho, na druhou stranu ale nevysušují, takže spokojenost.

Každý večer se na sprchu fakt těším, ta vůně je úžasná. Liči voní sladce po ovoci, ale zároveň je takové nakyslé a osvěžující. Tohle se moc povedlo.

Parfémovaný sprej na tělo a vlasy Vánoční koření
Spreje mám poměrně ráda v létě, třeba i na dovče u moře, kdy nechci zbytečně na sebe stříkat drahý parfém. Tohle lehce provoní a není mi líto přestříknout častěji. Zrovna vánoční koření ale v létě používat nebudu :D

Sprej je určen na tělo, ale i vlasy, kterým dodá jemné provonění. Parfém to nenahradí, určitě to nemá takovou výdrž, ale třeba i na doma je to naprosto dostačující.

Krém na ruce Vánoční koření
Obsahuje slunečnicový olej a bambucké máslo a já úplně miluji ta rozkošná balení krémů na ruce. Má jen 30ml a hezounké šroubovací víčko, úplně ňuňu.

Krém je hodně lehoučký, dobře se roztírá a během chviličky se vsákne bez mastného filmu, takže ideální i na pracovní stůl. Přesto vždy cítím, že jsem ruce namazala, ruce jsou jemné, hebké a hydratované. Vůně se na rukou dlouho drží.

Balzám na rty Zasněžené liči
I v balzámu na rty najdete vyživující bambucké máslo. Balzámek na rtech okamžitě taje a zanechává na nic velmi příjemný a lehký film. Nějakou dobu na rtech vydrží a po celou dobu o ně pečuje.

Za mě jsou balzámy YR super, vyživí, předchází koutkům a šupinkám.

Barter spolupráce s Yves Rocher.

Máte doma něco z limitky?
Která vůně Vás zaujala více?

10 komentářů:

  1. Mám tělový sprej a tělové mléko, každý produkt v jiné vůni, obě dvě varianty voní moc hezky a je to taková voňavá vánoční klasika, něco z limitek od YR si kupuji každé Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  2. Já dostala nějaké kousky z vánoční limitky jako dárek k nákupu, ale zatím jsem je ještě neprozkoumala, takže ani nevím, co tam mám :).

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám doma ještě tu loňskou kolekci, kterou jsem ještě nevyzkoušela :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, budu se opakovat, vůně a limitky mívá ER vč. eventů dobré, ale dle mého neodpovídá cena kvalitě. Vše nejlepší do Nového roku, ať nám to blogování jde. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  5. Letos se limitky vydařily obě na jedničku :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...