Barry M - Paletky očních stínů Wildlife

Oční stíny se na blogu již nějakou dobu vůbec neobjevují. Bohužel vzhledem k alergii, kdy mi neustále slzí oči, jsem stíny už vzdala, okamžitě mám vše slité, ale doma mám stále několik kousků a využívám třeba na různá videa či halloweenská líčení.

Paletky Wildlife mám již delší dobu a používala jsem je hojně ještě v době, kdy jsem stíny líčila na běžné denní líčení. Tehdy byly k dispozici dvě a to s nosorožcem a luskounem. Nyní seženete více variant, ale tak po různu na e-shopech. Co se mi na této řadě líbí, tak z každé paletky jde část zisku právě na ohrožené luskouny a nosorožce.


Nosorožec je moc hezká paletka vhodná na běžné denní líčení. Stíny jsou v teplých, přirozených odstínech a to jak v matné verzi, tak i třpytivé. Jeden stín je dokonce vyloženě na bázi větších třpytek, ale i s tím se dobře pracuje.

Stíny jsou příjemně máslové, super pigmentované, na víčko chytají jedna báseň, skvěle se blendí a to bez toho, aby se vyloženě z oka ztrácely. Vůbec nepráší a svoji intenzitu si udržují po celý den.

Luskoun je jedna velká divočina, ale pokud se nebojíte barev, i s touto paletkou zvládnete udělat líčení na klasický den a to hlavně díky dvěma světlejším stínům, které mohou tu barevnost krapet utlumit. I tady jsou stíny jak třpytivé, tak i matné.

Pigmentace je neskutečná, přesně ty barvy, co vidíte v paletce, nanesete i na oko a to bez toho, abyste musely více vrstvit. Ta pigmentace je prostě wow a stíny dokonale drží celý den.

Moc chválím i vzhled paletek, paletka je papírová s velkým zrcátkem, takže nejen že hezky vypadá, ale je i praktická.

Preferujete přirozené či barevné líčení?
Znáte paletky Barry M?

12 komentářů:

  1. Já bych s těmi zářivě barevnými stíny neuměla pracovat (a asi už by se na mne moc nehodily), momentálně nejvíc používám paletku s několika odstíny šedé, občas sáhnu po fialové, růžové nebo modré, ale všechno v hodně jemných tónech. V jedné paletce mám podobný odstín modré, jako je na poslední fotce a zatím každý pokus o použití skončil tím, že jsem se odlíčila :D a sáhla po něčem jiném.

    OdpovědětVymazat
  2. túto značku chcem tiež vyskúšať

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, přesně tu paletku s nosorožcem jsem měla a dokud jsem nevydřela svoje oblíbené stíny, tak jsem neustále jela jen jí. Na tom jsem si vypěstovala svou závislost na teplých hnědých v kombu s tyrkysovou.

    OdpovědětVymazat
  4. Odstínově se mi líbí, nosorožčí vypadá pro mě využitelněji, luskouní je na mě zase až moc odvážná, ale jako, nezlobila, kdybych měla v šuplíku obě dvě:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jako nevypadají špatně, ale takové odstíny nenosím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta druhá paletka je pěkná divočina!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...