Jamieson - Doplňky stravy I. část

Poslední dobou jsem tak strašně unavená, že jsem se hecla a začala zas poctivě užívat nějaké doplňky stravy a při té příležitosti mi došlo, že na blogu se dlouho žádné neobjevily. Co se týče té poctivosti, tak mi nedělá ani tak problém brát denně, jako spíše dávkování, před jídlem, po jídlem, půl hodiny před jídlem, třikrát denně...S tímhle hodně bojuji.


Pupalkový olej
Pupalkový olej je vlastně takový ženský doplněk stravy, jelikož zmírňuje menstruační bolesti, pomáhá ženám v menopauze a zlepšuje kvalitu pokožky. To ale není všechno, je bohatým zdrojem nenasycených mastných kyselin, takže příznivě působí na kardiovaskulární systém a cholesterol v krvi. Obsahuje i vitamín E, který podporuje imunitu.

Pupalka se užívá 2x denně s jídlem a to 1-3 tabletky.


Betakaroten
Betakaroten považuji za takový letní doplněk, je to silný antioxidant, který chrání před volnými radikály jako je sluneční záření. Zároveň ale podporuje opálení, takže ideální začít brát před sezónou a následně i nějakou dobu po ní, protože pomáhá k rovnoměrnému a dlouhotrvajícímu opálení.

Podporuje imunitu a samozřejmě zrak, také jste jako děti jedly či pily mrkvové šťávy? Užívá se jedna tabletka denně.

Vitamíny C + D3 tabletky na cucání s příchutí třešní
Vitamín C přispívá k optimální tvorbě kolagenu, který je důležitý pro správnou funkci kostí, krevních cév, chrupavek, dásní a chrání před oxidativním stresem. Vitamin D pomáhá k využití váníku a fosforu, které mají vliv na stav kostí a zubů.

Céčko a déčko je skvělý pomocník na imunitu a tyhle tabletky mě moc baví. Berou se až dvě tabletky denně a nechají se rozpustit v ústech, případně se dají i rozkousat a chuť je vážně třešňová, moc dobrá.

Probiotika 60 miliard bakteriálních kultur
Probiotika určitě znáte jako doplněk při užívání antibiotik, ale víte, že se dají užívat i jinak? Probiotika jsou vlastně na zdravé trávení, takže pokud jedete třeba někam na dovolenou, k moři, berte je s sebou. Jiná kuchyně, jiné prostředí a pokud jezdíte i mimo Evropu, jistě víte, že to dokáže se žaludkem zamávat a probiotika jsou vážně pomocníci, kteří fungují.

Protein Essentials s příchutí čokolády

Tím, že nejsem sportovec, tak proteiny si pravidelně nědělám, ale protein nemusíte jen pít, můžete ho přidat do kaší, lívanců či jiných svačinek a pokud nemáte během dne dostatek bílkovin a živin, protein je fajn volbou. Tento obsabuje na porci 20g bílkovin a minimum sacharidů.

Barter spolupráce s Jamieson.

Jaké užíváte doplňky?
Na co se zaměřujete?

10 komentářů:

  1. Pupalu používa, v čase PMS sa mi potom nerobí akné. Inak používam aj vitamín D a ešte občas B6, to hlavne po cykle na to aby som sa rýchlejšie vzpružila.

    OdpovědětVymazat
  2. Já pravidelně zobu trojkombinaci vápník+zinek+hořčík, pak B kompex a teď v zimě ještě vit. C a D. Mám raději tablety na polykání než různé šumivé tablety nebo cucací varianty

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, díky za tip, Pupalku zkusím zařadit, mám na to Kontryhelový čaj. Jinak bez vitaminu C, D, B a hlavně Magnezia a kolagenu, nevstávám z postele. 👍👍

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem na užívání doplňků stravy trochu jelito, nezvládám je brát pravidelně, čímž pak logicky ten účinek není takový, jaký by mě být, ale tady bych si vybrala, minimálně ten protein je velmi využitelný, navíc s příchutí čokolády, mňam:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že pravidelnost mi také dělá problém 🙈

      Vymazat
  5. Já tam teď mám něco od Renovality, ale teď z hlavy si nevzpomenu co. Jinak doplňuji hlavně železo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...