Random aneb leden 2024

Máme za sebou první měsíc a já moc doufám, že neplatí, jak na nový rok, tak po celý rok. Všichni asi doufáme, že letošní rok bude lepší, mnohem lepší, i já si to přeju, ale rozhodně lépe rok nezačal. Vlastně to vůbec nebyl hezký měsíc, i když z fotek to tak nevypadá.

Byl to měsíc plný doktorů a stresu. Musela jsem na trhání osmičky, vzhledem k tomu, že se začala rozpadat, tak se nedalo už vyhnout. Mám úžasnou zubařku, ale stejně i na preventivku jdu vyklepaná a dovedete si představit trhání. Už dva týdny dopředu jsem skoro brečela, v ordinaci se téměř složila. Ale ve výsledku to bylo rychlé a vlastně jsem ani poté o trhání nevěděla a hned fungovala. Též jsem se nevyhla alergologii, kde nevědí, co se mnou :D a uvidíme podle výsledků.

Dalším stresem auto, celý minulý rok jsem pravidelně byla v servisu. Trošku jsem se bála, co to bude teď, protože auto mi furt cukalo, chcípalo (mám automat) a naštěstí jen svíčky, takže žádná velká oprava, uff. Ale dva týdny ze servisu a na dálnici mi vletí kamínek na čelní sklo, už jsem se ze zoufalství rozbrečela a zároveň se smála, snad vtip už.

Co ale bylo moc fajn, tak návštěva kamarádky, po delší době jsem jela na noc, takže jsme nejen pokecali, ale popili, nasmáli se a samozřejmě nevynechali tvrdou hru Sázky a dostihy :D

A co Vás baví nejvíce, tak jídlo, byla jsem na několika snídaních, kávičkách a třeba i v kině.

Novoroční grilování :D / Nehty / Kávička

Doma <3

Kino / Autíčko po třech dnech zpátky / Večerní rozmrazování nesnáším

Vaření

Vaření a kávička

Lottie

Bella Vida Café / U Slepiček / Paloma

Enzo Bencini s kamarádkou / Perníčkovi / Ippa Café

U kamarádky / Jahody s marcarpone

Typika s kamarádkou / Nehty

Terasa / Sushi / Pizza

Jak rok začal Vám?
Užili jste si leden?

6 komentářů:

  1. Nedivím se, že jsi propadala zoufalství, taky bych byla zoufalá. Já mám osmičky zatím všechny a odmítám si je nechat vytrhnout :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, vůbec se nedivím, že už jsi z toho byla zoufalá. Auta jsou občas pěkný prevíti, mě zatím naštěstí většinou trestají jen ty, co nejsou moje :D Osmičky mě taky čekají, ale já furt dělám, že ještě ne, dokud to nebude fakt nutné. V životě mi ani netrhali a teď by mě čekalo rozříznutí dásně - nevejdou se mi totiž do pusy :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě furt vyhýbala, ale teď už byly nutnost 😩

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...