Marion - Péče o ruce Funny Animals

Marion je polská značka, kterou můžete koupit například na makeup.cz. Mě osobně zaujala právě roztomilou péčí o ruce. Konkrétně tyhle dva kousky asi už sežetene obtížněji, ale můžete kdyžtak mrknout po jiné variantě.


Obnovující peeling na ruce
Peeling obsahuje extrakt z papáji a ostružin. Slibuje odstranění odumřelých kožních buněk, změkčení a zjemnění pokožky rukou. Má řídkou gelovou texturu s hromadou droboučkých zrníček, která jsou tak akorát ostrá, pokožku nepoškřábou, ale zároveň zvládnout zjemnit.

Osobně mi peelingy na ruce přišly jako zbytečný produkt, přece ruce můžu obrousit klasickým tělovým scrubem při drhnutí těla. Jak ale byly mrazy, tak mi ruce hodně pnuly, praskaly, kůže se loupala a já jsem kolikrát se fakt těšila, až vezmu tenhle speciální peeling na ruce a těm rukám ulevím a víte co? Změnila jsem názor na peelingy na ruce, hodně mi pomohl, je příjemný a nádherně sladce voní po ostružinách, což je sladká, ale zároveň nakyslá svěží vůně.

Ochranný krém a maska na ruce
Krém obsahuje bambucké máslo, mandlový olej, extrakt ze zázvoru a medu. Má středně hutnou texturu, dobře se roztírá, jen trošku déle trvá, než se pořádně vsákne. Delší dobu zůstává na rukou mastnější film, ale zas nemůžu říct, že by krém byl nekomfortní a pomalejší vstřebávání by mi vadilo.

Upřímně jsem od této značky, nebo konkrétně od této řady, moc nečekala, spíše roztomilost, na kterou já teda slyším, ale co se týče účinků, byla jsem skeptická. A jak mě baví peeling, tak i krém na ruce není vůbec špatný. Ruce jsou fajn hydratované, jemné a okamžitě i pokožka zklidněná a méně pne.

Co říkáte na peelingy na ruce?
Znáte značku Marion?

10 komentářů:

  1. Značku znám, je to pro mě taková obdoba Ziaji. Produkty neznám, ale vypadají roztomile, určitě bych neodolala:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, krémy jsem kdepak už zaznamenala, ale ještě jsem je osobně nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají fakt roztomile a jestli i fungují, tak je to super.

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, ale vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty obaly jsou naprosto dokonalý, avšak o značce slyším prvně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...