Spotřebováno za leden 2024

Začátek roku není úplně dle mých představ, co se týče spotřebovaných produktů. Doufala jsem v lepší výsledek, přece jak na nový, tak po celý :D Sice tu mám deset prázdných obalů, což není špatné, ale čtyři tvoří jednorázové produkty.

Doufala jsem ve více pleťové péče, ale ta dna jsou bezedná, takže i kdyžmjsem u konce, stejně se mi furt daří zbytky vymačkávat. Únor je nejkratší měsíc, tak uvidíme, jak na tom bude.


1. Naturalis sprchový gel Orange Cinnamon (Recenze) - Sprcháč byl hodně hutný, méně pěnil, chtělo to dost vody, nevysušoval a vlastně funkci plnil. Voněl silně po koření, takže ideální vánoční vůně.
Koupila bych znovu: ANO

2. Garnier zjemňující pleťová voda (Recenze) - Skvělá voda, dočistila, tonizovala, vůbec nevysušovala a naopak i citlivou pleť příjemně osvěžila a zklidnila.
Koupila bych znovu: ANO

3. Australian Bodycare šampon proti vypadávaní vlasů (Recenze) - Tahle řada mi sedla, úplně teda nevím, jak s padáním, ale šampon umyl, vlasy po něm byly pěkné, jemné a vůbec se nemastily, v klidu jsem vydržela i týden.
Koupila bych znovu: ANO

4. Baylis & Harding krém na ruce Mulberry Fizz (Recenze) - Krém měl takovou vazelínovou texturu, takže ne že by vyloženě hydratoval, ale spíše vytvořil ochranný film, díky čemuž i ruce působily jemněji.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

5.-6. Dresdner Essenz vánoční pěny do koupele (Recenze) - Tohle je prostě skvělá značka na koupelové pěny. Pěny vodu obarvily, vytvořily vanu plnou nadýchané pěny a nádherně voněly.
Koupila bych znovu: ANO

7. Kneipp sůl do koupele Enjoy the Little Things (Recenze) - Kneipp soli umí, tahle lehounce obravila vodu do fialova a hezky květinově voněla.
Koupila bych znovu: ANO

8. Quret pleťová maska Beauty Recipe Blue Berry (Recenze) - Korejská kosmetika, plátýnko hodně nacucané, dobře drželo, pleť byla vyživená, hebká a maska nádherně voněla po borůvkách.
Koupila bych znovu: ANO

9. Misslyn balzám na rty My Sweet Lip Balm - Kupovala jsem kdysi kvůli obalu, produkt byl bezedný. balzámek na rtech ihned tál, nepůsobil těžce, byl příjemný a překvapivě i fajn hydratoval.
Koupila bych znovu: ANO

10. Bourjois pudr Healthy Mix (Recenze) - Skvělý pudr, zafixuje make-up a pokud make-up nepoužíváte, tak pudr lze použít i místo něj, pokud ho více naberete, poměrně fajn sjednotí.
Koupila bych znovu: ANO

Jaká byla Vaše spotřeba?
Znáte některý produkt?

8 komentářů:

  1. Spotřeba odpovídá tak mému průměru, takže za mne dobrý :D. Neznám tentokrát ani jeden kousek.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, u mě 39 produktů za leden, vypadá to, že únor bude naopak bohatší nebo minimálně stejně silný. Nezkoušela jsem žádný z dnešních produktů.

    OdpovědětVymazat
  3. U mě na blogu vyšla teprve prosincová spotřeba, ale ta lednová na sebe nenechá dlouho čekat. Ta bude bohatší, tuším něco kolem 15 produktů.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten balzám na rty Misslyn vypadá rozkošně a rozhodně by mě lákaly i ty věcičky do koupele:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...