Glamfox - Přírodní korejská péče o pleť

Glamfox je korejská značka přírodní kosmetiky. Já měla možnost vyzkoušet tři kousky v péči o pleť, které obsahují mořský kolagen, který snižuje viditelnost vrásek a hydratuje. Osobně mám korejskou kosmetiku moc ráda, tak si pojďme popovídat o této kosmetice s liškou.


Pěnový čistič
Má pronikat hluboko do pórů, odstraňovat make-up, čistit pleť a rozpouštět nečistoty.

Pěnový čistič má skvělou texturu, je to takový našlehaný krém, který moc dobře odstraňuje make-up a čistí. Ta textura mě fakt baví, je to příjemná změna oproti obyč gelům. Pleť nevysušuje, netáhne, ale štípe teda šíleně v očích. Cíleně ho na oči nepoužívám, opravdu na ně není vhodný, ale zkrátka se stane, že přes ně steče během čištění a to příjemné není.

Pleťové sérum
Jako všechny produkty obsahuje mořský kolagen a retinyl palmitát, což je kombinace retinolu a kyseliny palmitové, jedná se vlastně i nejjemnější formu retinoidu a produkty nebylo problém používat na den. Krom toho obsahuje i třeba slunečnicový olej, panthenol či olivový olej.

Spousta přírodních sér bývá na bázi olejů a ač tady oleje ve složení jsou, tak sérum je velmi lehoučké, ihned se vstřebává a nezanechává žádný mastný či lepivý film, v podstatě do pár vteřin o něm nevíte. Samo o sobě tolik výživné není, ale v kombinaci s krémem je to velmi povedený a uživatelsky příjemný kousek.

Pleťový krém
Krém zpomaluje procesy stárnutí, zvyšuje její hydrataci a díky arganovému oleji zjemňuje a dodává ji zdravý a zářivý lesk. Pleťový krém je také poměrně lehký, ale jakmile začnete roztíra, cítíte, že bude krásně výživný. Nepůsobí těžce, přesto je parádně hydratační.

Co se obecně týče péče, tak jsem nadšená. Na podzim mě dost trápila alergie (tři měsíce oteklá, rudá, po celém obličeji fleky, loupající se...) a jen co jsem začala kosmetiku používat, pleť byla více hydratovaná, upokojená a rudé fleky mizely. Moje citlivá pleť si začala chrochtat blahem

Barter spolupráce s vamibeauty.com

Máte rády korejskou kosmetiku?
Znáte značku?

5 komentářů:

  1. Nalákala by mě už jenom ta lištička. 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Značku neznám, ale korejskou kosmetiku jako takovou mám moc ráda, minimálně ten pleťový krém by za vyzkoušení určitě stál:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuto značku vůbec neznám... :-O

    Ela

    OdpovědětVymazat
  4. Značka je to pro mě neznámá, ale ty obaly jsou boží. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vždy jsem byla ke korejským produktům skeptická, nevím proč. Přitom si podle recenzí kolikrát vedou mnohem lépe, než naše české produkty. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...