Random aneb únor 2024

Nejkratší měsíc v celém roce, ale myslím, že jsem toho stihla poměrně dost, navíc některé dny panovalo vyloženě jarní počasí a to hned nabilo energií. Já jsem po testech na alergologii zjistila, že potravinové alergie nemám, těch jsem se kvůli reakcím bála, ale za to musím řešit štítnou žlázu, mám zvýšené CRP a brutálně nízké déčko, takže už to fakt chce sluníčko. Nooo, člověk jde kvůli alergii a zjistí, že umírá úplně jinak :D

Na pár dní jsem známé hlídala hafana, je nenáročný, takže i přes mou pracovní dobu to šlo a musím říct, že to bylo příjemné. Aktuálně žádné zvíře doma nemám, králík je u mamči a bylo super ho mít doma. To říkám furt, pes je zkrátka právoplatným členem rodiny.

Zvládla jsem také několik káviček, právě s Luckou jako poděkování za hlídání a po dlouhých letech jsem se viděla s bývalou spolužačkou, přestěhovala se poblíž, já navíc vezla ještě víc k ní psa na stříhání, tak jsme daly kafe a bylo to vážně prima, tak snad se nám podaří držet pravidelný kontakt.

Konečně jsem se dokopala, jak bylo hezky a koupila celoroční vstupenku do Průhonického parku, takže pravidelně budu zásobovat fotkami. Ale chtěla jsem si nafackovat, protože vstupenku zdražila a kdybych byla schopná dojít o dva týdny dříve, ušetřila bych asi pětikilo. Takže jsem už vzala rovnou nejen rodinnou, kterou jsem teda chtěla, ale i psa k tomu, to už se ztratí :D

Na konci měsíce jsem vyrazila na tři dny do Polska, konkrétně do Szklárské Poreby, do wellness hotelu. Byla jsem s kamarádkou, jejím manželem a dvěma dětmi, v podstatě takový křen :D, ale výlet jsme řešili na konci minulého roku, kdy oba chtěli někam vyjet, ale se čtyřměsíčním miminem a tříletou se jim samotným nechtělo, takže jsem nabídla, že klidně pojedu. Bylo to teda náročné, přijela jsme totálně vyčerpaná a nemocná, ale mohlo za to primárně špatné ubytování, které neodpovídalo. O výletu ale určitě bude článek s fotkami, tak se můžete těšit a na instagramu již máte příspěvky.

Mondieu / Sokolovna Průhonice

Kvído

Miluju :D / Tortilla pizza / Burger

Café Gábi / Costa / Nehty

Valentýn

Jaro

Průhonický park

Top sushi / Bageterie / Poke Říčany, nejlepší

Kytičky

Za hlídání / Knihobudka / Úklid terasy

Szklarska Poreba

Platinum Mountain

Jelení Hora

Jaký byl Váš únor?
Byli jste někde?

4 komentáře:

  1. V nějakém wellness hotelu ve Sklarské Porebě byl syn s tehdy ještě přítelkyní a byli spokojení. Holt je to hotel od hotelu...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, z IG nevypadalo, že ubytování v PL není ono, to mě mrzí. Na fotky z Průhonického parku se už těším. Krásný víkend přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě, že už jsem po obědě :D Ty tvoje fotky jídel mi vždycky naženou chuť :D

    OdpovědětVymazat
  4. Počasí v únoru bylo krásné, ale že by mi dobíjelo baterky se úplně říct nedá. Byla jsem neustále unavená a odrazilo se to i na mé aktivitě ve všem - to už je snad ale zamnou. :D :) Moc hezké fotky, vypadá to, že pro tebe byl únor veselý. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...