Nákupy a novinky za únor 2024

Krásný den!
Máme tu březen a já vážně doufám, že jaro už je pomalu tady. Jarní jsou i únorové nákupy, kosmetiky není tentokrát tolik, ale mám tu i nějaké oblečení a hlavně jarní dekorace. Neměla jsem v podstatě nic velikonočního, takže to chtělo naběhnout do obchodů a začít vybavovat. Ještě dokoupím asi nějaká vajíčka na zavěšení a do truhlíků.

Kosmetika
Produkty jsem dostala v práci, paní je dostává také v práci, ale nevyužije, takže velké nadšení, to já se zas kosmetiky ráda ujmu, minulý měsíc jsem zas dostala Lush. Je tu nejen přímo značka Sephora, ale i Too Faced, Lanolips a nejvíc mě potěšila Fenty Skin.


Od Annabelle Minerals mi přišla jejich novinka v podobě lisovaného minerálního make-upu. Já už mám jeich sypký a je úžasný, takže jsem zvědavá i na tento. Bohužel zaúřadoval šotek a přišel mi poměrně světlý odstín, tak uvidíme, jak bude pasovat.

Na testování mi přišla nová řada Glycolic Gloss od L`Oréal Elseve. Právě používám a je skvělá. Já jsem navíc byla vybrána i na testování u all2test, takže mi řada přišla dvakrát, můžete se tedy těšit na soutěž na instagramu.

Ukážu Vám i drogerii a to značku Pulirapid, která je pro mě novinkou a kterou aktuáně budu uklízet, abych mohla shrnout své dojmy. Přiznávám, že tyhle praktické balíčky mě hodě baví.

Oblečení a domácnost
Dárečky v práci k Valentýnu, dostala jsem valentýnskou kolekci z Calzedonie. Ty silonkové ponožky se srdíčky jsou nejvíc cute.

V Sinsay byl velký výprodej a jelikož jsem se chystala na hory, tak se hodily bundy. Parka byla asi za čtyři stovky a je přesně v mojí barvičce, tak jsem neodolala. Je teda poměrně oversize, doporučuji vzít klidně menší velikost, ale na druhou stranu se v ní cítím dobře. Naopak kabát bych klidně snesla zas větší. Já tyhle kabáty nemusím, ale stál dvě stovky, prostě wow, opět moje barva, tak i kdyby jen do lesa. Košilové šaty byly za stovku, ty vůbec nesedí, jsou mi přes prsa a zadek menší, ale řekla jsem si, že kvůli stovce nebudu vracet a na doma je budu nosit třeba jako přehoz.

Už se mi rozpadla peněženka, původně jsem chtěla Vuch, ale přišla mi spousta negativních recenzí, takže jsem si objednala obyč ze Shein asi za stovku a jsem nadšená. Velká, spousta přihrádek a vypadá fakt bytelně. A protože jsem si zamilovala jedny svetrové šaty, vzala jsem ještě jedny a vypadají také moc dobře. Jinak barva obou trochu zkresluje, jedná se spíše i mauve barvy.

A jdeme k Velikonocům. Trošku mě dostává, že co pobočka, to jiné zboží a platí to u všech obchodů. Jako první tu mám Sinsay, kde je kombinace e-shopu a kamenných prodejen. Králíky tu mají moc hezké, decentní a za pár korun. Radost mám z běhounu na stůl, ten jsem chtěla sehnat.

Pepco má tentokrát fakt nádherné zboží, spíše takové drobnosti a nádobí, než figurky, ale wow. Nadšená jsem z talířů, ty jsou překrásné, to samé tácek ve tvaru ušáka a potěšily mě i lžičky. Určitě doporučuji zajít, ty jarní věci jsou povedené a asi nejhezčí ze všech obchodů.

Kik se mi moc líbil na netu, ale v reálu jsem si nedokázala vybrat, všechno takové víc kýčovité, neroztomilé, až teda na tuhle mísu s vykukujícím kralíkem, ta je nejvíc ňuňu a plánuji do ní zasadit nějaké jarní aranžmá.

Jste připraveni na Velikonoce?
Kupujete nějaké dekorace?

6 komentářů:

  1. Na Velikonoce nejsem připravená vůbec - s výjimkou toho, co vytáhnu od loňska a ještě předcházejících let. Ale zaujalo mne to vajíčko-klícka, když na něj narazím, tak možná neodolám.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to, že Sinsay má pěkné kousky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já Velikonoce prakticky vůbec neslavím, naposledy jsem je slavila jako dítě. V bydlení nemám co zdobit, v jednom pokoji je každá věc už jakoby navíc, ale tchýně pověsila na vstupní dveře nějaký věnec a zasadila do květináče u dveří i květiny. Ráda bych letos zkusila nějaký velikonoční recept, ale sladké u nás moc nefrčí, tak ještě nevím, co mi padne do oka. Ty talíře z Pepca jsou nádherný, co se Vuchu týče já mám zatím jen tu nejlepší zkušenost, mám kabelku, dva batohy, peněženku, maminka má batoh a kabelku a peněženku. Celkově u nás v rodině dost frčí a zatím mám super zkušenosti i co se týče případné reklamace a tak z celkových třeba 12 kusů byla potřeba jednou.

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetiky zase plno :D
    Pulirapid znám a doma ho používám už poměrně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pořídila sis krásné dekorace! :) Já sice Velikonoce moc neprožívám, ale nějaký ten zajíček a vajíčko určitě není od věci a sama zavítám do Pepca nebo Kiku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. No ty Velikonoční dekorace nemají chybu, takové roztomilosti:-) Já tedy nic na Velikonoce kupovat nechtěla, protože všechno mám v krabicích z předchozích let, ale víš jak to je, strčí se hlava do nějakého z obchodů a už to lítá do košíku:-D Jinak se mi líbí peněženka a sada na vlasy Elseve:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...