Spotřebováno za únor 2024

Jak byl leden slabší, tak únor je neskutečně bohatý a mám tu nádherné číslo, devatenáct prázdných obalů, sice takových pět tvoří jednorázové kousky, ale i tak se jedná vážně o pěkné číslo a to jsem nedodělala ani vše, co jsem očekávala. Od začátku měsíce jsem ale furt do tašky něco přidávala, takže se fakt dařilo.


1. Yves Rocher tělové mléko Vánoční koření (Recenze) - Začínám redukovat vánoční limitky, mléko bylo řídké, ihned se vstřebávalo, hydratace byla také dobrá a krásně vánočně vonělo po koření.
Koupila bych znovu: ANO

2. Yves Rocher sprchový gel Zasněžené liči (Recenze) - Sprcháč super, nevysušoval, pěnil, umyl a vůně liči byla dokonalá, s ní jsem si sprchu užívala ještě víc.
Koupila bych znovu: ANO

3. Nivea tuhý antiperspirant Black&White Invisible Silky Smooth (Recenze) - Niveu kupuji snad už od puberty, akorát teď změnila balení a přijde mi, že i složení, protože se mi zdá, že třeba v létě a při většm pohybu nebyla až tak 100%.
Koupila bych znovu: ANO

4. Australian Bodycare kondicionér proti vypadávaní vlasů (Recenze) - Tahle řada mi fakt sedla, vlasy hezké, jemné a po kondicionéru šly bez problému rozčesat.
Koupila bych znovu: ANO

5. Glamfox pěnový čistič (Recenze) - Z této trojky nejslabší, on sice super vyčistil, zbavil zbytků make-upu, nevysušoval, ale šíleně štípal v očích, sice jsem ho primárně nepoužívala na oči, ale stačilo, že přes ně trochu stekl.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

6. Glamfox pleťový krém (Recenze) - Krém super, textura tak akorát hutná, dobře se roztíral, ihned se vsákl bez pocitu mastnoty a úžasně vyživoval. Pleť byla hydratovaná, heboučká a zklidněná.
Koupila bych znovu: ANO

7. Glamfox pleťové sérum (Recenze) - Řidší sérum, které se vsakovalo bez lepivého filmu, velmi příjemné na pleti, pomohlo s hydratací a též zklidňovalo. Na citlivou pleť bezvadná kosmetika.
Koupila bych znovu: ANO

8. Quret liftingová pleťová maska s kolagenem (Recenze) - Plátýnko hodně nacucané, dobře drželo a pleť zanechávala maska vyživenou, hebkou a spokojenou.
Koupila bych znovu: ANO

9. Quret čisticí bublinková maska (Recenze) - Tohle byla hrůza, bublinky naprosto všude, vůbec to nešlo nechat delší dobu, ale ok, ovšem pleť byla pak tak neskutečně ulepená, sérum na ní zůstalo v podobě krému a nešlo jinak, než smýt pracně vodou.
Koupila bych znovu: NE

10. Smootea peeling se zeleným čajem (Recenze) - Tohle má hustou gelovou texturu se spoustou drobných zrníček. Díky olejům se jedná o mastnější peeling, který zanechává na pleti film, avšak pro suchou pleť je to fajn.
Koupila bych znovu: ANO

11. Lush Love Burger (Recenze) - Jednalo se o burger, který byl složen ze šumivek, pěny a mýdel. Tohle mě hodně bavilo.
Koupila bych znovu: ANO

12. Kneipp sůl do koupele I Love You Berry Much (Recenze) - Soli Kneipp jsou super, dobře se rozpouští, obarví vodu a tahle měla takovou štiplavou, svěží vůni.
Koupila bych znovu: ANO

13. Šumivý donut do koupele - Šumivka ve tvaru donutu, spíše asi nějaká no name značka. Donut dobře vypadal, ale špatně šuměl, pomalu se rozpouštěl a ani nijak nevoněl.
Koupila bych znovu: NE

14. Šumivá bomba do koupele - Ten samý případ, asi no name, nic moc efekt ve vaně, voda pouze zakalená.
Koupila bych znovu: NE

15. Gabriella Salvete řasenka Panoramico s avokádovým olejem (Recenze) - Za mě spíše průměr, dodá barvu, nějaký ten objem a délku, během dne drží, nemaže se, ale vyloženě wow efekt to není a hlavně zpočátku docela slepovala.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

16. Catrice řasenka Glam & Doll voděodolná - Řasenky Catrice mám ráda, tahle ovšem byla efektem spíše průměrná, ale na druhou stranu voděodolné řasenky používám hlavně k vodě a to nějaký wow efekt mít nemusím, jen trochu zvýraznění, takže to splňuje.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

17. Nice Cosmetics tužka na oči se třpytem (Recenze) - Nepoužívám od puberty snad jinou tužku, zvládá i moje slzení, je černá tak akorát a ještě rozzáří díky třpytkám.
Koupila bych znovu: ANO

18. Schminka balzám na rty s bambuckým máslem Kokos (Recenze) - Balzámek ihned tál, na rtech zanechával ochranný film, který vyživoval. Krásně voněl po kokosu.
Koupila bych znovu: ANO

19. Real Techniques štětec na make-up 217 (Recenze) - Dokonalý štětec, ten mi fakt sedl, bohužel najednou začal pelichat a zbyla z něj tak půlka.
Koupila bych znovu: ANO

Co jste spotřebovaly Vy naposled?
Znáte některý produkt?

5 komentářů:

  1. Ahoj, neznám vůbec nic, každopádně poslední jsem spotřebovala rozčesávač na vlasy z řad Avon Kids.

    OdpovědětVymazat
  2. Já zrovna dojíždím sprcháč YR z tuším předloňské limitky - sladkou ostružinu.

    OdpovědětVymazat
  3. Luxusní spotřeba! Já jsem ráda, že jsem se v únoru dostala na číslo deset a musela jsem to ještě dohánět jednorázovými.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten tuhý deodorant od Nivei aktuálně také používám a je skvělý, nedám na něj dopustit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tentokrát neznám nic z produktů nicméně věci z vánočních limitek, třeba od YR mám ještě v zásobě, nestihla jsem je začít používat a jak už je po Vánocích, tak mě to nebaví, spíš si je nechávám na další sezonu a vytahuji je v listopadu. Abych si ty vánoční vůně užívala před Vánoci a ne až po nich, kdy chci jaro:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...