Dermacol - Slupovací metalické masky

Snažím se teď masky používat fakt pravidelně, i když jsem se více zaměřila na větší balení, která nejsou jednorázová, mám jich doma několik a delší dobu, takže se je pokouším zredukovat, nebo to minimálně nějak prostřídat.

Dnes to ovšem budou pytlíčky od značky Dermacol, přiznávám, že od těchto masek jsem tolik nečekala, spíše působí jako zábava či pro mladší slečny. Pokud je máte doma, tak doporučuji použít a zbytečně je dlouho neskladovat, já měla dvoje a jedny jsem musela vyhodit, protože maska byla zaschlá.


Rozjasňující slupovací maska
Maska obsahuje meruňkový olej, který má pleť projasnit a zjemnit. Pleť má být pevnější, zářivá s eliminovanými známkami únavy. Maska má hutnou gelovou texturu, pamatujete z dětství třpytivé slizy? Tak přesně tohle ve mně maska evokuje :D

Ta aplikace je trošku horší, ne všude se mi povedlo dát rovnoměrnou vrstvu, ale co musím pochválit, tak po zaschnutí jde maska v jednom kuse stáhnout, nikde nic nezůstává a maska ani zbytečně netahá chloupky, uživatelsky je moc fajn. Ovšem nějaké výsledky, no, pleť byla trošku hebčí, ale nějaké znatelné rozjasnění, to ne.

Čisticí slupovací maska
Tato verze je s extraktem z okurky, která pleť hydratuje, osvěží a projasní. Slibuje to samé, co rozjasňující maska a to rozzářenou, pevnější a méně unavenou pleť.

Texturou je to to samé, hutný gel s hromadou třpytek, který se poměrně táhne a je složitější ho nanést rovnoměrně, ale vůbec nevadí. Maska zaschne a jedním tahem ji pak stáhnete z celého obličeje. Po použití mi přišla pleť hebčí, dokonce o krapet více, než u předchozí masky.

Nádherně sladce voní, úžasná vůně a jako sranda dobré, ale pokud čekáte pořádné vyčištění a rozjasnění, tak to tyhle masky neposkytnou.

Co očekáváte od masky?
Máte rády slupovací?

8 komentářů:

  1. Ahoj, slupovací masky zrovna nevyhledávám. Kdysi jsem si takhle jednou strhla kus obočí :D Od masky no dle typu od jílové vyčištění pleti a od plátýnkové spíše hydrataci a vypnutí pleti.

    OdpovědětVymazat
  2. Já od masek čekám hlavně osvěžení, hydrataci a trochu vypnutí. Slupovací masky moc nevyhledávám, s posledními, co jsem vyzkoušela, jsem měla špatnou zkušenost (špatně se nanášely, hůř zasychaly a jednu jsem si z obličeje loupala po malých kouskách). Teď mám asi v oblibě nejvíc ty krémové.

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám hlavně plátýnkové, takže tyto by mě ani nelákaly :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Slupovací masky moc nemusím, protože některé z nich fungují jako 2v1 a poskytují i epilaci:-D Ale tyhle masky mě nelákají, jak píšeš, taky to na mě působí jako by to bylo spíš cílené na dívky, ty obaly, to, že jsou metalické..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...