Nákupy a novinky za květen 2024

Vítám Vás v novém měsíci,
sice tu máme červen, ale počasí je takové hodně na houpačce, buď je fakt teplo, nebo chladno a prší, nic mezitím, tak snad se to už ustálí. Vyloženě tropy mít nemusím, ale hezky na procházky a výlety by nebylo od věci.

Za květen je těch novinek požehnaně a to vůbec tak nevypadalo, většina se ke mně dostala doslova až na konci měsíce, už jsem se vrhla na focení, ať můžu začít zkoušet.

Kosmetika
Arome teď začalo chodit jednou za dva měsíce, ani nevím proč, ale vůbec nevadí. Tentokrát přišel vyloženě letní balíček a to opalovací péče od Lirene. Lirene mám moc ráda, ale opalováky jsem ještě neměla, takže super.


Byla jsem na eventu Yves Rocher, kde se představovala nová SOS hydratační maska z řady Hydra Vegetal, kterou jsem si odnesla i domu společně se sérem, krémem a štětcem na nanášení masky. Sérum jsem již měla a je to moc příjemný kousek na léto.

Ziaja má novou letní limitku, která voní božsky po pomerančích a kokosu. V některých produktech je více intenzivní kokos, v jiných zas pomeranč, v některých zas cítím vyloženě piňa coladu, krása. Limitka je dostupná pouze online na ziajaprotebe.cz.

Weleda má novu pleťovou péči, mně přišel čisticí olej určený pro suchou pleť a brzy na něj bude video na instagramu. Zároveň jsem si mohla vybrat nějaké dárečky jako poděkování, takže jsem sáhla po olejích na tělo, oční péči, toniku a vzala jsem i březovou šťávu, která detoxikuje tělo, tak jsem zvědavá.

V práci jsem dostala taštičku plnou Lush produktů, aaa, miluju. Je tu i limitka Bridgerton, takže už se těším, až se naložím do vany, vše tak nádherně voní, hlavně mě zaujal vůní na první dobrou diamant.

Viděla jsem se s Kačí a protože jsme ještě neslavily moje narozeniny, tak jsem dostala krásné dárečky, pleťové masky, masku pod oči a dokonale vonící svíčku až z Ománu. A také bílou orchidej, všechno mě moc potěšilo a dojalo:)

Oblečení a domácnost
Knížky Vám tu neukazuji, na to mám druhý blog, ale nechtělo se mi přefotit kvůli svíčce. V květnu jsem byla u kamarádky, též teprve oslavit narozeniny a dostala jsem hromadu knih od Alexandry Potter a svíčku Haribo, která nádherně sladce voní.

V Sinsay mají teď poměrně velký výběr šatů, mě na první dobrou zaujaly tyhle, které jsou vzdušné, elegantní a opravdu slušivé. Zároveň jsem vzala obyč tričko kolem stovky třeba na doma a černé balerínky.

Udělaly jste si něčím radost?
Máte rády Lush?

10 komentářů:

  1. Weledu mám veľmi rada, som zvedavá na recenzie produktov. Za mňa sú fajn aj knižné novinky, ja ich do svojho blogu zakomponovávam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihy mám na svém druhém blogu, kde jsou i recenze:)

      Vymazat
  2. Weleda má velice zajímavé produkty :))) Šaty jsou pěkné

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty vypadají pěkně, jen já na léto preferuji krátký rukáv. Já v dubnu nakupovala docela málo, budu mít článek o novinkách hodně stručný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V létě také nosím krátký, tohle je spíše na pokročilejší jaro či cca těch 20°C ☺️

      Vymazat
  4. Tak to jsou úžasné balíčky. Sama mám Ziaju a je to nádherná dovolenková vůně, povedla se :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc mě láká ta letní limitka Ziaja a novinky YR. Já se teď s nákupy držím, nějaká ta kosmetika, ta být musí, ale žádné oblečení, ani boty, což je na mě netypické:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...