Letní večery s Vínem od Bodláků

Před nedávnem mi přišel ten nejlepší balíček, co mi vůbec mohl přijít. Ne, dělám si srandu, i když musím přiznat, že krabice plná vína rozhodně potěší :D A moc mě těší, že jsem si opět mohla vybrat na degustaci pár vín z e-shopu vinoodbodlaku.cz.

Objednávala jsem již několikrát a e-shop mi hodně vyhovuje. Nabízí vína jak od našich vinařů, tak i od těch zahraničních. Vyhledávat můžete dle spousty kritérií jako je právě země, sladkost, odrůda, zkrátka dle Vašich preferencí. Co se týče vín, tak jsem poměrně konzerva, mám ráda vína suchá bílá, takže bylo jasné, po čem půjdu.



STARÝ VRCH Rulandské šedé, pozdní sběr, suché (2022) - Starý vrch je vinařství založené roku 2014 v Hustopečích, které se nachází mezi malebnými meruňkovými sady. Pro mě premiéra se značkou. Rulandu mám osobně moc ráda, takže jsem sáhla právě po ní. Víno má velmi sytou, žlutou barvu a hraje převážně ovocnými tóny. Je poměrně kyselé a přiznávám, že mi jelo ze všech nejméně, k té kyselosti mi chyběla větší sytost vína.

MORAVÍNO Chardonnay, pozdní sběr barrique, suché (2022) - I Moravíno z Valtic je pro mě doposud neznámá značka. Chardonnay je další moje oblíbená odrůda, ukrývá v sobě citrusové tóny se sladkou vanilkou a ananasem. Tohle je dokonce o chlup kyselejší, než předchozí Rulandské, zároveň ale má výraznější chuť. Hodí se například ke steakům a sýrům.


SEDLÁK Rulandské šedé pozdní sběr, suché - Z tohoto rodinného vinařství jsem měla již několikrát vína a musím říct, že mi opravdu velmi chutnají, takže jako první jsem do košíku házela právě Sedláka a ani tentokrát nezklamal. Víno má ovocné tóny, chutí je dokonale vyvážené a plné.

Barter spolupráce s vinoodbodlaku.cz


Objednáváte vína online?
Jaká máte rádi?

3 komentáře:

  1. Já nabídku barter spolupráce od Bodláků měla taky, ale jednou je přepravní firma rozbila, podruhé je místo posunutí doručení o den vrátila, tak mi asi nejsou souzená. A to jsem zrovna chtěla vyzkoušet nealko víno ;-).
    Jinak mám ráda přesně ta vína co ty - rulandu a chardonay :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pěkný výběr zaujalo mě víno od Sedláka vzhledem k tvému popisu a hodnocení. Čas od času vína objednávám, čas od času pořizuji v krámě či vinotéce, zkrátka jak kdy. Teď máme ještě zbytky zásob z letos navštívených vinařských akcí :) a též dvě frizzante, co nám přivezla teta z Moravy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...