Zámek loučeň a zahrada plná bludišť a labyrintů

Víkend klepe na dveře a tak by se hodil nějaký tip na výlet, co říkáte? A že tohle byl opravdu moc povedený výlet. Na výletě jsme byly s kamarádkou a dětmi, takže jsme hodně přemýšlely, kam vůbec vyrazit, miminko je v pohodě, ale tříletou nebude bavit jen chodit. Nakonec zvítězil zámek Loučeň. Já jsem tam už kdysi byla, ale je to už pěkných pár let, takže mi vůbec nevadilo si to zopakovat.

Zámecký park je plný labyrintů a bludišť, což ocení především malí návštěvníci. Strávili jsme tu pár hodin a opravdu se nenudili, děti budou jistě nadšené, takže pokud chcete něco jiného, než hřiště a zoo, tak moc doporučujeme.

Ale vyražte klidně i bez nich, po celém parku jsou rozmístěná křesílka, židle či různé pytle na relaxaci, opravdu vymazlené a celý pakr působí neskutečně kouzelně.

Jinak jsme byly o víkendu, v sobotu a během dopoledne bylo lidí minimum, odpoledne už se to začalo více hromadit, sice to furt šlo, ale pokud si chcete většinu bludišť užít o samotě, vyražte co nejdříve.


Znáte Loučeň?
Jaké výlety máte nejraději?

7 komentářů:

  1. Já jsem v Loučeni na zámku byla na svatbě, ale do parku s bludišťmi jsme nešli. Takže fajn připomenutí, někdy bychom tam mohli vyrazit.

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem tam nebyla :) Pěkný výlet.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, na zámku Loučeň jsem byla kdysi se školou, od té doby ne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přiznám se, že neznám, nikdy jsem o něm neslyšela, ale vypadá moc hezky, mám další tip na výlet:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...