Schminka - Modrá řasenka, antibakteriální gel, tvářenka a šumivé srdíčko

Schminka mě pravidelně zásobuje balíčky s novinkami a že těch novinek stále je. Každý takový balíček mě moc potěší už jen z toho důvodu, že Schminka je česká značka, což je mi ještě o to více sympatické a produkty jsou líbivé, účinné a podle mě potěší i jako dárek díky své originalitě.


Voděodolná řasenka pro větší objem
Z balíčku mě rozhodně nejvíce zaujala modrá řasenka v odstínu Electric Blue. Barevnou řasenku jsem neměla hodně dlouho a v poslední době jsou barevné řasenky dost populární a zrovna modrá se dost vrací zpět do módy.

Řasenka slibuje zvětšení objemu a zvýraznění. Je voděodolná, nemaže se a nestírá. No, jak mám Schminku fakt ráda, tak řasenky mi nesedí. Ta barva je naprosto boží, překrásná, ale mně s řasami téměř nic neudělá, dá jim tu barvu, ale žádná délka, objem, prostě nic, třeba spodní řasy jsou vyloženě o ničem. Pokud máte svoje řasy samy o sobě výrazné, dlouhé, tak pak bude řasenka super, ale mně pouze barva nestačí. Zkoušela jsem dát i prvně klasickou řasenku a zvýraznit touto, ale to bohužel zas tu černou nepřikryje.

Ovšem, je vážně voděodolná, chce to použít dvoufázák s olejem, micelárka si neporadí, nebo poradí, ale stejně modrou barvu máte ještě další dny, takže za tohle palec nahoru a třeba v létě k vodě bude i ten efekt stačit.

Šumivé máslové srdíčko do koupele
Srdíčko už jsem jednou měla, jen v jiné vůni a bylo super. Zelené je ve verzi Melissa Flower, luční kvítí. Šumivka je ručně vyráběná, obsahuje bambucké máslo a kokosový olej, je tím pádem hezky vyživující, pokožka je po koupeli znatelně zvláčněná, takže není potřeba následně mazat.

Srdíčko hezky šumí, jen tahle varianta moc neobarví vodu, jen lehce zakalít, ovšem koupelnu provoní štiplavou květinovou vůní.

Antibakteriální gel na ruce s vůní perníčku
Teď jeden praktický kousek a tím je gel na ruce, který je bázi alkoholu, zároveň obsahuje glycerin, který zvhlčuje a nevysušuje. Gel opravdu moc hezky voní po perníčkách, samozřejmě je v něm cítit i ten alkohol, ale ne tolik a vážně ani nemám pocit vysušených rukou. Navíc obsahuje třpytky, takže sice antibakteriální gel, ale ňuňu.

Minerální tvářenka
Jedná se o zapečenou tvářenku, která nabízí bohatý a intenzivní odstín. Odstín Pink Coral je jemňoučká růžová barvička, která určitě bude hezky vypadat případně i na očích.

Tvářenka je příjemně pigmentovaná, hlavně se dá bez problémů vrstvit, takže s ní docílíte jak opravdu jemného líčení, kdy jen lehce dodáte lícím barvu, tak zvládne tváře i znatelně zvýraznit. Přesto působí pořád přirozeně a drží celý den.

Barter spolupráce s Schminka.

Nosíte barevné řasenky?
Zaujala Vás nějaká novinka?

9 komentářů:

  1. O značke poučujem po prvýkrát, takže vďaka za tento článok. Ja som teraz s tými farebnými riasenkami chytila mániu. Maybelline má teraz modrú a dokonca aj ružovú. Mne pomáha použiť tú bielu podkladovú riasenku, potom je ten efekt viditeľnejší.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsem úplně fanda barevných řasenek, na mě je to až moc velký odvaz:-D Ale moc se mi líbí tvářenka a antibakteriální gel na ruce, ještě když obsahuje třpytky a já jsem známá straka, která letí na všechno třpytivé:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já znám tuhle značku jen díky tobě :). Anitbakteriální gel nevypadá špatně a já bych zrovna nějaké menší balení do kabelky potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec nenosím barevné řasenky, nelíbí se mi to.

    OdpovědětVymazat
  5. je legrační, jak se ty trendy pořád opakují a že se modrá řasenka vrací! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...