Random aneb květen 2024

Vítám Vás snad vůbec u toho neobsáhlejšího randomu v dějinách blogu :D Až jsem si říkala, zda fotky více nezredukovat, hlavně aby to nevypadalo, že fakt jen žeru a piju kafe :D Na druhou stranu je vidět, že chodím poctivě na procházky (s jasným cílem kávy :D), protože rozhodně to nejsou fotky z několika málo dnů, ale vážně z celého měsíce.

Sice byl počasím květen takový hodně na houpačce, ale ty hezké dny jsme využívaly na maximum, takže procházky v Průhonickém parku, kde to ve velkém kvete a pomalu každý týden něco jiného, navíc dopoledne je téměř prázdný. A když se nechce přímo do parku, tak vezmu kávičku u The Italians a jdu jen do menšího parčíku za kavárnou, který je hned vedle velkého parku, tam bývá také prázdno a je to takové příjemné, klidné zákoutí.

Květen byl dost pracovní měsíc, hodně jsem jela i víkendy, ale to jsem se snažila částečně být i doma, abych aspoň něco udělala, takže jsem dala i procházky v okolí a po roce zajela do zooparku Milíčov, který je hned na začátku Milíčáku na Hájích, bohužel i v týdnu dopo docela dost lidí, spousta maminek s kočárky a ač jdu také s kočárem, tak společnost nevyhledávám :D

Narozeniny jsem měla sice v dubnu, ale u kamarádky byli furt nemocní, takže jsme se zvládli vidět až v květnu. Zajeli jsme na výlet, na zámek Loučeň, kde to bylo úžasné, psala jsem i článek, den byl teda spíše zaměřen na děti a večer už jsme si užili deskovky a vínko. U kamarádky většinou přespávám, takže si čas vážně užíváme, pokecáme, popijeme, prostě pohoda.

Pořádně jsem už vyletnila terasu, letos nejsem žádný troškař a je celá barevná a rozkvetlá, určitě bude také článek plný fotek. Pořídila jsme rajčata, jahody a spoustu kytiček. Je to úplné pohlazení po duši a malý kousek ráje.

Co stojí za zmínku, konala se nádherná akce Yves Rocher, kde se představovala SOS hydratační maska z řady Hydra Vegetal. Na akci jsem vzala i mamču, bylo to příjemné, kouzelné prostředí, možnost vidět se zas s holkami, pokecat...

A hlavně, oslavila jsem rok v novém bytě! Ke konci měsíce to byl rok, co jsem podepsala nájemní smlouvu a převzala klíče. A nelituji, ten byt mám strašně ráda, beru to tu jako doma a snad tu ještě nějakou dobu vydržím :D


Večeře v Grossetu

Zoopark Milíčov

Volné dopo / U kamarádky

Zámek Loučeň

Procházky

Květnové náměstí a dobroty z Palomy

Domov

S mamčou - Den matek ve Světozoru / Hatu Bistro / Kávafaktura

Costa Coffee / Costa s Kačí / Brasileiro

Průhonický park

The Italians

Event Yves Rocher

Pumpa / Atari Bistro

Policejní koně v Milíčáku

Pitkovické rybníky

Beky

Dobroty z Tucky.cz / Fruyummy

Salát s uzenou makrelou / Šneci / Špagety

Parkofka v Modřanech

Mikeš v Mukařově / Pitkovice / Káva

Nehty / Terasa / Sushi

Doma

Jaký byl Váš květen?
Také Vás sluníčko nabíjí a furt někde trajdáte?

6 komentářů:

  1. Náhodou super. Je vidět, že sis měsíc náležitě užila. Se vším všudy. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to je dobrot. A králíček nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, můj květen byl též nabitý - hlavně setkáními s blízkými přáteli a rodinou. Nabídl i určitá úskalí, ostatně stejně jako červen, ale suma sumárum jsem vděčná za to, co v životě mám a že jsem kde jsem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...