Vypáleno (13)

Krásný den!
Zas Vás po nějaké době vítám u svíčkového článku, konkrétně u vypálených kousků. Bohužel v poslední době pálím méně, jsem málo doma, večer chodím až pozdě a to už nějak nezapaluji, takže červen a mám tu převážně zimní kousky a další díl bude nejdříve asi opět za pár měsíců.


Vonné vosky od Marty sdílím pravidelně, tohle jsou vánoční vůně, o kterých teprve budu psát, ale jelikož jsem to nestihla v zimním období, tak jsem článek prozatím schovala a bude až během letošních Vánoc. Jsou tu moc povedené vůně, ale i nějaké slabší, což mám u Marty jako takovou klasiku, že ne vše cítím, ale jinak i krásný design.

Kimmy Candles a rozkošná svíčka Ach ty perníčky...Moje první zkušenost se značkou a zpočátku jsem byla docela zklamaná, přišlo mi, že nevoní, ale voní, jen je to jemnější a nevtíravá vůně, kterou necítíte furt, ale spíše když se na ní zaměříte, což je na jednu stranu fajn, protože Vás neobtěžuje a co si budem, perníčky bývají silné a kořeněné.

Skořicové rolky od značky Emocio, což je značka, která stojí pár korun, tahle velká verze asi kolem stovky, takže ani tolik nebolelo, že jsem svíčku vůbec necítila. Hodně velké zklamání, možná ještě dám někdy šanci, ale na první dobrou neprošla.

Schminka, česká ručně vyráběná značka, která krom kosmetiky má i svíčky a jsou úžasné, miluji je. I tahle maličká hezky provoněla a překvapivě docela vydržela. Za mě moc hezké a originální i jako dárek.

Jako poslední tu mám difuzéry, které jsem začala používat až v poslením roce a jejich funkci jsem si oblíbila, takže určitě až dodělám všechny zasoby (jak jsem je nepoužívala a neustále dostávala, tak jich doma pár mám), budu i sama dokupovat. Tyhle jsou obyč z Pepca a nebyly špatný, vánoční vůně a pěkně okolí provoněly.

Používáte difuzéry?
Co pálíte nejvíce?

5 komentářů:

  1. Difuzéry nepoužívám vůbec. V práci pálím čajovky a vonné oleje nebo vosky, doma vonné svíčky a občas i nějakou bez vůně, jen kvůli atmosféře...

    OdpovědětVymazat
  2. Já přes léto nepálím vůbec. Mám svit svíček spojený s podzimem a zimou.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, difuzéry občas kupuju na záchod, ale jinak spíš pálím svíčky, teď mám taky rozpálenou ještě ze zimy :D vánoční.

    OdpovědětVymazat
  4. Občas si nějaký difuzér koupím, ale spíš když mě zaujme nějaká vůně nebo tak, není to produkt, který by u mě doma byl stálicí, jako právě třeba svíčky nebo vosky. Hodně by mě zaujaly ty svíčky s perníčky a skořicové rolky, škoda, že víc nevoní..když už si koupím svíčku, tak ji prostě chci cítit.

    OdpovědětVymazat
  5. U svíček mám ráda jedlé vůně, takže perníčky by mi voněly :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...