WC Net - Gely na ucpané odpady

Trápí Vás ucpané odpady a v jednom kuse řešíte umyvadlo, které neodtéká? Tak to pro Vás mám tip na značku WC Net. Pro mě osobně je neznámá, i když se nejedná o žádnou novinku na našem trhu.

Mám dlouhé vlasy do pasu, takže vlasy všude :D a modrá novinka má takové složení, které vlasy v odpadu rozpustí a to do 15 minut. Co je navíc super, že produkty fungují i ve stojaté vodě, takže pokud již máte odpad ucpaný a v umyvadle Vám stojí voda, nevadí, i tak můžete nalít a gely si poradí.

Gely samozřejmě nepůsobí pouze na vlasy, rozpustí i vousy, zbytky mýdel, různých gelů a jiné kosmetiky.

Balení je určeno na dvě použití, což je asi jediná nevýhoda, já jsem ovšem použila menší množství, neliju půlku lahve a i tak fungují a odpady uvolní. Jen to chce opravdu počkat, není to okamžité jako třeba i jiné značky, která funguje hned po zalití vodou, tady to chce nechat pracovat právě třeba tu čtvrt hodinku.


Barter spolupráce s WC Net.

Používáte něco na odpady?
Co Vás doma nejvíce trápí?

6 komentářů:

  1. Taky mívám vlasy všude, takže občas čistič odpadů kupuju. Naposled jsem myslím měla značku Freddy. Zaujal mne ten speciál na vlasy, protože tím ucpávám odpad nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám dlouhé vlasy, takže ten odtok u sprchy/vany je pořád zanesený a ucpaný, tomu se prostě nedá vyhnout, pořídila bych si oba dva, hlavně ten na vlasy, jak říkám, je to u nás pravidelný problém:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Produkty znám, ale ještě jsem nezkoušela. Já používám Fredyho :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...