Borotalco - Deodoranty pro ženy i muže

Značka Borotalco je taková klasika mezi deodoranty. Já jsem měla naposled před lety a přiznávám, že zas tak nadšená jsem nebyla. Ovšem v posledních měsících se jich ke mně dostalo rovnou několik a nepoužívám teď nic jiného. Borotalco má v nabídce spoustu variant a novinek a dnes se podíváme na první z nich.

Kuličky nemám ráda, takže jsem darovala mamče, která naopak nepoužívá nic jiného a hned hlásila, jaká je to pecka. Já si nechala spreje a wow. Většinou spreje používám pouze na doma, nebo v zimě, nepřijdou mi tak účinné, ale tyhle v klidu vezmu i na teplejší den, kdy normálně funguji a účinnost je 100%. V létě obstály na jedničku, během celého dne ochránily před zápachem.


Ovšem mám výtku. Ty spreje zanechají v podpaždí bílý povlak, který se drolí, hned se teda drolí, takže na oblečení to pak skvrny nenechává, ale poprvé jsem se divila, co to je kolem mě za rozsypaný bílý prášek. Chce to stříkat z větší dálky a jemně, případně pak dodat, ale ne rovnou plnu palbou :D

Zelená verze Borotalco má typickou vůni této značky, funguje, voní, já si ale oblíbila růžovou Soft, která má jemnou pudrovou vůni a celkově mi i k pokožce přijde jemnější. Za mě jeden z top deodorantů, co jsem kdy měla, moc doporučuji.


Co ale hlavně Borotalco nabízí... nově má v nabídce deodoranty pro muže. Testování se ujal táta a nadšení veliké. Deodoranty prý neštípou, příjemně voní a fungují. Stačí si jen vybrat variantu, dokonce vzal na milost i kuličku, kterou jinak nemusí.


Barter spolupráce s Borotalco.

Jaké deodoranty máte nejraději?
Zkoušely jste Borotalco?

1 komentář:

  1. Já používám obvykle kuličkovou Niveu. Zelené Borotalco mám doma taky, ale ještě na něj nedošlo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...