Mělnické vinobraní 2024

Krásný den!
S menší prodlevou Vás vítám u nového článku, minulý týden byl docela náročný a o víkendu vůbec nebyl čas a energie zasednout k blogu. Dnešní článek bude opět trochu netradiční v podobě spíše takového deníčku s hromadou fotek. A rovnou by mě i zajímalo, zda Vás tyto články baví, i když akce třeba již není aktuální, ale hodí se tip třeba na příští rok, nebo Vám stačí pár fotek v randomu?

O víkendu se konalo Mělnické vinobraní, v sobotu ráno mi přistál z práce mail s lístky, což mě fakt dojalo, takže jsme vyrazili s kamarádkou, jejím manželem a dětmi a překvapivě i s těmi dětmi to bylo naprosto bez problému. Odpoledne nebylo ani tolik lidí, nikde jsme nestáli fronty, takže užito fakt na maximum.

Mělnické vinobraní je vyhlášené, kromě stánků s vínem a jídlem tu je i několik podií, dokonce tu vystupovali třeba Leoš Mareš, Monika Bagárová, Lunetic a další, takže vyšší vstupné 350Kč se dá pochopit. Je tu i menší využití pro děti a v neplacené části v podstatě klasická pouť, kde teda bylo potřeba se pracně prorvat davy.

A teď k vínům...Rozhodně nejlepší vinařství Dufek, tam jsme se i vrátili a brali dokonce lahve domů. Suchá Pálava výborná a mile překvapilo levandulové víno, to bylo vážně zajímavé a moc chutné. Poprvé jsem zkusila také růžový burčák a mňam. Naopak vinařství Fučík se vůbec nepovedlo, obě vína jsme vylily, protože jsme v tom cítily skoro jen alkohol. Jako vůbec první jsme zkusili vulkanické víno Wilomenna, mně osobně nejelo moc ani jedno víno ze tří, ale uznávám, že bylo hodně zemité, výrazné, takže své si jistě najde.

Byli jste na nějakém vinobraní?
Jaké podzimní akce Vás čekají?

1 komentář:

  1. Ahoj, na vinobraní jsem byla pouze jednou reprezentovat tehdy ještě mojí střední, od té doby je to pro mě bohužel poněkud finančně náročná akce. Vstupné je tam též vyšší a to tam žádní velcí interpreti nehrají a ještě si člověk musí směňovat peníze za kupony na degustace a vyjde to fakt na ranec peněz. Chtěla bych do budoucna zkusit nějaké z velkých vinobraní v Mikulově nebo Znojmě či případně poměrně nový a populární Vinný košt, letos konaný na náměstích velkých měst. Mně snad čeká brzy výlet na představení Bídníci do Prahy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...