Kiehl's - Péče o pleť

Péče o pleť je něco, co mě vážně baví. Sice mám pleť citlivou, ale přesto mě baví zkoušet nové produkty, značky a tu péči si vážně užívám a hlavně, neflákám. Nestane se, že bych vynechala krém, nebo se pořádně neodlíčila.

Tentokrát tu mám recenzi na několik kousků značky Kiehl's, která má premiéru na blogu, co se týče recenzí, tak snad zaujme a určitě mi dejte vědět, jakou máte Vy zkušenost.


Calendula Herbal-Extract Toner
Zklidňující tonikum s okvětnými plátky měsíčku je ikonickým produktem této značky. Měsíček má zklidňující účinky, tonikum je bez alkoholu, syntetických činidel a je vhodné primárně pro normální a mastnou pleť.

Na tonikum jsem se hodně těšila, je fakt známé a oblíbené, ale...mně vůbec nesedlo, mělo by zklidňovat, ale mě na pleti štípalo a pleť byla po něm ještě více citlivá a podrážděná, tohle za mě bohužel jedno velké ne.



Ultra Facial Cream
Krém obsahuje výtažek z oliv a ledovcový glykoprotein, který ze získává z mořských ledovců, hydratuje, zabraňuje ztrátě vody v pokožce a chrání ji. Dále tu najdete třeba mandlový a meruňkový olej, olivový či rýžový olej.

Slibuje až 72 hodinovou hydrataci, jemnou, hladkou a na pohled zdravější pleť. Krém je lehoučký a přiznávám, že i přes všechny ty hydratační sliby jsem nečekala, že by takhle lehký krém vážně tak dobře hydratoval. Ale hydratuje fakt super, pleť byla během používání v dobrém stavu, bez suchých šupinek.



Creamy Eye Treatment with Avocado
Hydratační oční krém s avokádem obsahuje avokádový olej, který je plný vitamínů, aminokyselin a pomáhá obnovit přirozenou hydrataci pleti. Beta-karoten poskytuje UV ochranu a bambucké máslo se postará o pořádnou hydrataci, obnovu pružnosti a zlepšení vzhledu.

Oční krém je poměrně hutný, třeba oproti tomu pleťovému je to znatelný rozdíl, přesto nepůsobí krém vůbec těžce, hezky se roztírá a krásně se vstřebává, na to oční okolí velmi komfortní a příjemný. Bezvadně vyživil, redukoval tmavé kruhy a oční okolí bylo znatelně rozjasněnější.



Midnight Recovery Concentrate
Noční regenerační olej pro svěží vzhled pleti funguje vlastně jako sérum, používá se pod krém. Obsahuje levandulový olej, který zklidňuje a redukuje pigmentové skvrny, pupalkový olej hydratuje a zlepšuje pevnost pleti a skvalan se postará o hebkost a pružnost. Najdete tu ale i jojobový olej, rozmarýnový či koriandrový olej, extrakt z okurky, kurkumy, nebo i jasmínu.

Již po třech nocích slibuje regeneraci pleti, zlepšení vzhledu pleti, která trpí nedostatkem spánku, podporuje přirozenou regeneraci zatímco Vy spíte. Sérum je na bázi olejů, konzistencí je to vážně hutnější olejíček, který zahřejete v dlaních a pokud máte suchou pleť, je to neskutečná slast. To je taaak příjemný produkt, okamžitě cítíte, jak ta pleť začíná být napapaná a spokojená. A můžu potvrdit, že ráno jsem se budila s pletí, která nebyla tak mdlá, ale naopak zářivější a vypadala zdravě. A ta hebkost, krása.


Máte zkušenost se značkou?
Láká Vás něco?

2 komentáře:

  1. Od značky jsem ještě nic nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem nic nezkoušela, ale rozhodně je tahle značka do budoucna na mém wishlistu:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...