Nákupy a novinky za září 2024

Krásný den!
Vítám Vás v novém měsíci, vůbec mi nedošlo, že je konec září. Vrhla jsem se o víkendu na články a najednou koukám, že netřeba recenzí, jelikož se hodí již měsíční statistiky. Také jsem doplnila odkazy ve spotřebovánu, které bylo hodně zanedbané a dostala jsem se dokonce o pár let zpět. Na tomhle je i vidět, jak píšu recenze pozdě a ještě nejsem schopná pak přesně doplnit tam, kam mám.

Co se týče záříjových novinek, tak asi pro tuhle obří hromadu nemám žádnou omluvu, září bylo vážně bohaté a každý týden mi přistály nějaké novinky. Ještě tu chybí knížky, které jsou na druhém blogu. Mám tu i spoustu nových spoluprácí, čehož si nesmírně vážím a uvidíme, zda budou dlouhodobé či se bude jednat o nárazovou akci.

Kosmetika a domácnost
Arome.cz po delší době chodí fakt pravidelně každý měsíc, aktuálně na testování přišel Bi-Oil, který je teda v balíčku již po několikáté, ale mamča ho miluje, takže rovnou posílám dál. No a dále Sebamed, řada Q10, kterou jsem naopak neměla, takže ráda zkusím.



Přišla mi možnost vybrat si něco od značky Biostile, která se zaměřuje převážně na doplňky stravy. Já jsem sáhla po nějakých na energii, což je pro mě společně s imunitou takový základ, zaujala mě Q10, která podporuje funkci štítné žlázy a protože mi loni vyšla špatně, tak jsem si řekla, že aspoň takhle zkusím podpořit. Jako poslední Crystal Vision, na to jsem hodně zvědavá, zrak se mi dost zhoršil, do dálky mžourám, tak uvidíme.

Schminka, to jsou pro mě snad jedny z nejmilejších balíčků. Je to česká značka, ručně vyráběná a tak miloučká. Tentokrát nepřišly novinky, ale mohla jsem si produkty vybrat, takže jsem sáhla po sprchové šlehačce, šeříkové šumivce a svíčce s vůní dýňového latte.

Moc mě potěšila nabídka od slovenské přírodní kosmetiky Soaphoria, výběr je čistě na mě, navíc má na e-shopu i další značky. Já furt přemýšlela co, aby byl i prostor pro testování a nakonec jsem sáhla po kategorii čištění a odličování a ještě jedné masce, která se ovšem dá také použít jako čistič.

Na all2test jsem byla vybrána na testování novinky od Eucerinu. Se značkou nemám, tuším, žádnou zkušenost, takže mě to potěšilo. Jedná se teda o pleťové omlazující sérum. Testuji a uživatelsky je moc příjemné.

Na trnd.cz jsem se přihlásila na testovování produktů na praní a musím říct, že mě ty praktické balíčky do domácnosti baví a vždy potěší. Mám tu trojku v podobě kapslí Persil, aviváže Silan a papírků proti obarvení, což je za mě fakt praktický produkt a používám je už léta.


Ostatní
Věřím, že tohle nikoho nepohoršuje a krom instagramu to můžu sdílet i zde na blogu, články teda ještě neplánuji :D, ale v rámci novinek Vám to ráda ukážu. Se Satisfyer jsem navázala spolupráci někdy před létem a nedávno mi přišlo tohle roztomilé sexy překvapení. O pandu si budete moci na IG zasoutěžit.

V Lidlu probíhal francouzský týden a s ním i kolekce Emily in Paris, u mě nečekaně docela vybrakovaná prodejna, takže jsem ulovila alespoň ruby čokoládu s příchutí bublinek a hlavně svíčky, které jsem chtěla nejvíce. Nádherně voní, tak pokud na ně třeba ještě někde narazíte ve výprodeji...

Zaujaly Vás některé novinky?
Nakupujete už na podzim a zimu?

6 komentářů:

  1. Mne nejvíc zaujaly svíčky. Bohužel jsem celý francouzský týden prošvihla.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Soaphorie jsem kdysi měla tělové máslo a bylo naprosto dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  3. spolupráce se Satisfyer, to je sen :D to si určitě ráda zasoutěžím, hehe

    OdpovědětVymazat
  4. Soaphoria je skvělá a spolupráci moc závidím!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Péťo, francouzský týden v Lidlu jsem úplně prošvihla, aviváž od Silanu dobře znám a prací kapsle taky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí nadílka od Schminky a Sopahoria - tuhle značku mám fakt hodně ráda, i když jsem toho od ní zase tolik zatím nezkoušela.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...