Spotřebováno za září 2024

Spotřeba za září opět za mě moc dobrá, plnila jsem tašku průběžně během celého měsíce. Ve výsledku je to třináct kousků a tři doplňky stravy. Zas se chválím za dekorativku, pokud je aspoň nějaký kousek v daném měsíci, beru to jako úspěch.

1. Avéne micelární voda Cleanance (Recenze) - Milé překvapení, micelárka super odlíčila a ač mi zpočátku přišlo, že na oči nestačí, tak nakonec v klidu brala i voděodolnou řasenku. Neštípala, nedráždila.
Koupila bych znovu: ANO

2. Ziaja pleťový tonik Coconut & Orange Vibes (Recenze) - Úplně v pohodě jsem používala i na oči, tonikum dočistilo, zklidnilo a krásně vonělo, přesto vůně vůbec na pleti nevadila.
Koupila bych znovu: ANO

3. Delia zklidňující pleťová maska s konopím a červeným jílem (Recenze) - Krásně krémová, během zasychání netáhla, asi úplně nějaké wow výsledky neměla, ale na menší vyčištění špatná nebyla.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

4. Pixi Mini Glow Tonic Cleansing Cloths (Recenze) - Ubrousky nemusím, ale třeba na cesty na jednu noc jsem si je celkem oblíbila. Dočistily, napuštěné byly tak akorát, nedráždily, takže jako ta nouzovka za mě ok.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ


5. Koupelová sůl květy růže - Tohle bylo součástí jednoho PR balíčku od Indulony, takže se nejedná o žádnou značku, ale domácí sůl, ve které byly kvítky růží.
Koupila bych znovu: ANO

6. Kneipp koupelový olej Staré dobré časy (Recenze) - Daší z řady olejíčků od Kneipp, tentokrát s vlčím mákem a konopím. Super obarvil vodu, lehce voněl a vytvořil pěnu.
Koupila bych znovu: ANO


7. Lush tělový krém Créme Anglaise (Recenze) - Na těle zanechával takový ochranný film, výborně vyživil a ta vůně, já v tom cítila čaj a ta vůně se držela nejen na těle, ale provoněla i pyžamo.
Koupila bych znovu: ANO

8. Manufaktura krém na ruce Louka (Recenze) - Krémy od Manufaktury mám ráda, na vyloženě suché ruce to není, ale třeba na léto na obyč namazání v pohodě stači, krásně voněl po květinách.
Koupila bych znovu: ANO

9. Neutrogena krém na rozpraskané paty (Recenze) - Krém byl hutnější a fakt dobře hydratoval, suché nohy vyživil, zregeneroval...
Koupila bych znovu: ANO

10. Mýdlo Relaxing White Peony (Recenze) - Tohle bylo mýdlo z takové dárkové sady ve tvaru hvědičky. Na efekt hezké, ale mýdlo o ničem, hned se i zlámalo, nepěnilo, nevonělo..
Koupila bych znovu: NE


11. L`Oréal dlouhotrvající pudrový make-up Infallible 24h Fresh Wear (Recenze) - Kombinace pudru a make-upu, používala jsem spíše jako pudr. Lehce kryl, zmatnil, nelezl do vrásek...
Koupila bych znovu: ANO

12. Dermacol podkladová báze White Magic (Recenze) - Báze má hodně hutnou, krémovou texturu a ne se všemi make-upy si sedí, mně totiž přišlo, že na pleti dost zůstává, asi spíše pro mastnější pleť, než pro suchou a zralou.
Koupila bych znovu: NE

13. Makeup Revolution houbička na make-up Friends (Recenze) - Asi vůbec nejlepší houbičky, co jsem kdy měla. Super tvar, ideální měkkost, výborně se s nimi pracovalo.
Koupila bych znovu: ANO


14. Jamieson tablety na cucání D3 s příchutí čokolády (Recenze) - Chuťově dobré a příjemná změna oproti klasickým tabletkám, které se polykají. Podporoval imunitu a udržoval normální stav kostí, zubů a svalů.
Koupila bych znovu: ANO

15. Jamieson ostropestřec mariánský (Recenze) - Na podporu trávení, zlepšení metabolismu jater a udržení správné hladiny sacharidů.
Koupila bych znovu: ANO

16. Australian Bodycare vitaminy na vlasy s biotinem (Recenze) - Kapsle jsou poměrně velké, ale potahované, takže spolknout jdou v pohodě a nemám po nich ani pocit těžkého žaludku. Společně s dalšími produkty této řady mi přišlo, že výsledky jsou.
Koupila bych znovu: ANO


Jaká byla Vaše spotřeba?
Spotřebováváte víc v létě či zimě?

4 komentáře:

  1. Zaujalo mne tonikum od Ziaji. Pokud jde o letní - zimní spotřebu, myslím, že je to skoro na stejno. Jen když jsme na dovolené, ta ji mám na kusy trochu větší, protože sebou beru vzorečky nebo malá balení.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, za září zase poměrně slušná - dneska vyšel článek. Spotřebovávám stále jen v zimě asi více mazadel než v létě.

    OdpovědětVymazat
  3. Z tohoto neznám nic, ale to tonikum od Ziaji mám spolu s dalšími produkty z téhle kolekce doma, nemohla jsem odolat, akorát je budu používat až v létě, teď už by to nebylo ono:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...