Chilly - Intimní pěny No Rinse

Dnešní článek je vyloženě holčičím tématem a neměl by být tabu. Chilly přišlo s naprosto skvělou vychytávkou v oblasti intimní hygieny a tou je pěna No Rinse, kterou můžete použít naprosto kdekoliv, není totiž nutné ji oplachovat.

Netvoří žádný další zbytečný odpad, zkrátka jen obalový materiál, stačí stříknout na toaletní papír, očistit a normálně spláchnout. Případně pokud nemáte zrovna k dispozici WC, jezdíte třeba pod stan, jste více v přírodě, ale chcete a potřebujete se cítít fresh, nanesete a třeba utřete kapesníkem.

Za mě úplně skvělý kousek při cestování, stejně praktické jako ubrousky, které mám od Chilly také moc ráda, ovšem tohle je ještě vyšší level a více eko varianta.

Zelená Fresh verze je obohacená o přírodní mentol, Delicate ocení citlivá pokožka a modrá Protect je dezinfekční, takže ideální, pokud navštěvujete třeba veřejné bazény.


Barter spolupráce s Chilly.

Co na pěny říkáte?
Využily byste je?

2 komentáře:

  1. Mala som od Chilly zatiaľ len gél, ale toto mi príde ako niečo, čo potrebujem. Na cesty, v teréne sa to fakt hodí.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bych využila, jeví se mi to jako praktický kousek. Od Chilly jsem měla jak klasické intimní gely, tak ubrousky, vždy svoji službu splnily.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...