Spotřebováno za srpen 2019

Za červenec nebyly novinky, za to velká spotřeba. Srpnové novinky už nechyběly, ale prázdných obalů letí do koše hodně. Řekla bych, že už více jak rok, opravdu spotřebovávám větší počet kosmetiky a jde to tak nějak samo.

Za srpen tu mám dokonce dekorativku, což je super a z každé dekorativky mám radost, protože ta zkrátka mizí pomalu. Redukuji také balzámy na rty, ty se teď objevovaly každý měsíc a tentokrát tu mám rovnou dva. 

1. Grace Cole tělové mléko Coconut & Lime (Recenze) - Kosmetika podle mě jen na efekt. Mléko mělo klasicky řídkou konzistenci, dobře se roztíralo a ihned vstřebalo. Vůně byla jemná, neprovonělo a hydratace těžký průměr.
Koupila bych znovu: NE

2. Grace Cole srchový gel Coconut & Lime (Recenze) - Sprcháč mě vůbec nebavil. Řídká gelová konzistence, která vůbec nepěnila.
Koupila bych znovu: NE

3. Canneff tělové mléko (Recenze) - Tohle naopak byla paráda. Mléko hodně řídké a vodové, ale naprosto perfektní hydratace. Pokožka byla nádherně vyživená, zjemněná, hezčí na pohled a například po holení okamžitě zklidněná.
Koupila bych znovu: ANO

4. Dove sprchový gel Glowing Ritual (Recenze) - Krásná květinová vůně, která dle mého nikoho neurazí. Sprcháč krémovější, vůbec nevysušoval, naopak o pokožku pečoval a bombově pěnil.
Koupila bych znovu: ANO

5. Rexona antiperspirant Maximum Protection Stress Control (Recenze) - Krémová textura, která v podpaždí ihned zaschla a nedělala fleky na oblečení. Antiperspirant fungoval dokonale a na léto dle mého lepšího není, jen tahle varianta mě chvilku po nanesení začala lehce štípat a nevoněl mi.
Koupila bych znovu: ANO 

6. Sanex deodorant spray Zero% Sensitive Skin (Recenze) - Tohle nebylo špatné, jemná parfemace, která se nebila s parfémem a na teplejší jaro naprosto dostačující. I po celém dni byl cítit jen deodorant. Jen z blízkosti lehce štípal, takže bylo třeba aplikovat z větší dálky.
Koupila bych znovu: ANO

7. Joanna balzám na vlasy s medem a mléčnými proteiny (Recenze) - Balzám byl neskutečně řídký, úplně vodový, což mi nesedlo. Krásně voněl po medu a mléku, vlasy šly krásně rozčesat, ale že by dělal něco víc, to fakt ne.
Koupila bych znovu: NE

8. Ryor osvěžující mlha s kyselinou hyaluronovou (Recenze) - Mlha je vlastně tonikum ve spreji a je super, krásně pleť dočistí, osvěží a lehce hydratuje. Samozřejmě lze v létě použít i na osvěžení kdykoliv během dne.
Koupila bych znovu: ANO 

9. Yves Rocher Intenzivní hydratační péče Hydra Végetal (Recenze) - Zvláštní hrudkovitá gelová textura, která se dobře roztírala, během chviličky se vstřebala do pleti a osvěžila. To je ale tak vše, jinak sérum nedělalo naprosto nic.
Koupila bych znovu: NE

10. Canneff krém na ruce (Recenze) - Lehoučká řídká konzistence, která se dobře roztírala, nelepila, nebyla mastná, takže uživatelsky příjemný. Hydratace ale průměrná, pro velmi suché ruce opravdu není.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

11. Astor pudr Perfect Stay 24h (Recenze) - Pudr byl moc fajn, lehce kryl, takže pleť pěkně sjednotil, zmatnil, nezalézal do vrásek, během dne nevysušoval, takže spokojenost. Ale je fakt, že na pudry nejsem náročná.
Koupila bych znovu: ANO

12. Essence tvářenka Brit-Tea - Tvářenka měla krásný reliéf růžiček a pokud preferujete jemnější tvářenky, tak ideální. Pigmentace totiž byla průměrnější, nic výrazného, naopak decentní růžovka, která vydržela na tvářích celý den.
Koupila bych znovu: ANO

13. Rimmel Duo oční stíny Glam Eyes - Staleté oční stíny, které jsem milovala. Pigmentace též průměrnější, ale na běžné denní líčení, kdy ráno nemám čas si se stíny hrát, byly super. Teď jsem dlouho nepoužívala a bílý odstín zatvrdl.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

14. Balea balzám na rty No Drama Llama - Vánoční limitka, která božsky voněla, ale přijde mi, že právě z těch limitek jsou balzámy na rty nejslabší a spíše smrdí. Sladká vůně jablíček se skořicí, ale taková chemická. Hydratace průměrná.
Koupila bych znovu: NE

15. Astrid balzám na rty aloe vera (Recenze) - Spíše sladší aloe, která ale voněla příjemně. Balzámek též příjemný, dobře hydratoval, rty zjemnil a udržoval v dobrém stavu.
Koupila bych znovu: ANO

Znáte některý produkt?
Co došlo Vám?

24 komentářů:

  1. Ohledně té značky G. Cole souhlasím. Dostala jsem od kamarádky podobnou sadu a bylo to na nic. Opravdu jen na efekt. Zlatá Balea :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea je skvělá, ale podle reakcí je Grace Cole fakt k ničemu.

      Vymazat
  2. Tu tvářenku Essence jsem tehdy dost sháněla, všude vyprodaná a já ji kvůli tomu reliéfu nutně musela mít:-D Jinak se mi líbí ta ověžující mlha Ryor, mám tyhle osvěžující spreje ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Rexonu si na léto také kupují pravidelně, jediný antiperspirant na kterého se můžu 100% spolehnout.

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď dopotřebovala donikum z řady garnier bio, který mi vyhovovalo moc a určitě bych si ho koupila znovu. Jinak z Tvých spotřebovanců mě nejvíc zaujala mlha od Ryoru :)

    OdpovědětVymazat
  5. No super, tak Hydratační péče od Yves Rocher Tě zklamala, mě zase Tvá recenze přesvědčila o tom, že si pořizovat nebudu.... díky díky za super recenze. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sérum nedělá fakt jako nic. Jsem ráda, že recenze čteš a baví, děkuju :)

      Vymazat
  6. Já chystám článek o spotřebovaných produktech, které jsem měla poprvé, tak pak můžeš kouknout;-). Tipuju, že tak někdy příští týden bych ho mohla dotáhnout ke zdárnému konci...
    Z kousků, které ti došly minulý měsíc, nemám vyzkoušeno nic.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám zkušenost jen s Rexonou a taky velká spokojenost.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Dove sprchové gely jsou nejlepší. :) Hlavně krásně voní. Astrid balzámky na rty jsou taková klasika. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  9. já znám tu rexonu, jednou jsem ji měla a byla jsem s ním dost spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  10. No ty jedeš 😂 láká mě vyzkoušet značku Canneff. celkem dost mě štve, že jsem nemohla přijít na predváděčku,protože teď je toho plný instagram a vypadá to skvěle - i podle recenzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém na ruce je průměrný, ale pleťové krémy jsou fakt úžasné a tělové mléko to samé.

      Vymazat
  11. Hezky pěkně! :) Caneff mě láká čím dál tím víc, vypadá to na zajímavou kosmetiku :) A na mlhu Ryor slýchám taky hodně chvály, tak že by třeba do budoucna? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlhu rozhodně zkus, je skvělá a Canneff též za to stojí :)

      Vymazat
  12. Rexonu mám a vůbec mě nenadchla, ale jinak teď taky konečně dodělávám ten vánoční Balea balzám :D . Btw nechápu, že jsem u tebe neměla odběr :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, já u Tebe dala odběr nedávno, taky nechápu :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...